Autor |
Wiadomość |
michalgsxr |
Wysłany: Wto 20:04, 04 Gru 2018 Temat postu: |
|
Rozwiazalem problem.
Smieszny powod: zalozylem tylne oswietlenie i wzialem "+" z nieodpowiedniego przewodu :/ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:54, 04 Gru 2018 Temat postu: |
|
niestety membrany wzrokowo tak do konca sie nie da sprawdzic - kiedys jak była "Sztywna" w rękach to wiedziałem że jest kiepska - ale pare razy trafiło mi sie że membrana wyglądała jak nówka - a po założeniu fabrycznie nowej była znaczna poprawa - dlatego taka ocena jest dośc kiepska
jak chcesz mozesz mi wysłać gaźnik, moge ci go umyc w ultradzwiekach i ocenic co i jak, membrane moge przełożyć nową - zobaczyc czy bedzie poprawa siurka, jak nie bedzie to bezkosztowo wrzucam starą a nowa zostaje u mnie. mam tez patent na tuning tych gaźników - wtedy stan membrany az takiego znaczenia nie ma - bo dorzucam dysze przelewową ( tak jak w nowszych gaźnikach ) i nią mozna sterować ewentualnie - sam tuning wiec eliminuje problem zamuły, dodatkowo robi z takiego 525 niezłego szatana - nie chce nic nikomu wciskac - ale sam mozesz miec problemy z dojsciem do ładu, chyba ze wymienisz pół gaźnika na nowy albo spędzisz kilka godzin jeszcze bawiąc się w regulacje |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Wto 17:33, 04 Gru 2018 Temat postu: |
|
Regulacja srubka od pompki nic nie dala.
Minimalna poprawa jest po zalozeniu "oring moda"
Sprawdzilem membrane pompki i jej wszystkie uszczelnienia i wszystko jest ok.
Niestety nadal nie wchodzi na obroty
https://youtu.be/dOrbsoEo4uQ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:17, 03 Gru 2018 Temat postu: |
|
nic mi to nie mówi sruba wykręcona o 2 obroty - moze byc o dwa za duzo albo za mało
swieca czarna od pracy na wolnych obrotach czy po jeżdzeniu ?
to co wyzej napisałem tyczy sie problemu paliwowego - zwykle w tych motocyklach problem z reagowaniem poprawnym na gaz to problem pompki przyspieszającej |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Pon 21:56, 03 Gru 2018 Temat postu: |
|
Ewidentnie czuje jakis problem "paliwowy"
Poza tym swieca jest zbyt czarna.
Śruba od składu wykrecona o 2 obroty |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:41, 03 Gru 2018 Temat postu: |
|
albo dotrysk jest za późny, albo za słaby
mozesz sie pobawic ta srubką do regulacji - najlepiej ustawić maksymalny czas czyli wykręcic do konca, odchylić ten czarny popychacz, i popuszczać do aż sie poczuje "opór" pierwszy, i do tego momentu dokręcasz srubke - wtedy jest odpowiednio wczesny, i najdłuzszy siur.
jak to nic nie da - to albo membrana siada albo problem jest gdzies indziej
jak tez kiepsko odpala to mozna mu dodac troche składu ( sruba skłądu od spodu ) powinien na bogatszej mieszance lepiej odpalać - i też te dławienie minimalnie moze sie poprawić |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Pon 21:30, 03 Gru 2018 Temat postu: EXC 525 dławi sie i nie wkreca na obroty |
|
Swiezo kupiony sprzet EXC 525 2007. Chodzil bez zarzutu, dopoki nie zdjalem zbiornika.
Teraz chodzi na wolnych obrotach, ale przy gwaltownym dodaniu gazu od razu gasnie. Musze go krecic dluzej niz zwykle zeby zapalil.
Da sie jezdzic, ale tylko z lekkim dodawaniem gazu.
Pompka przyspieszenia dziala i sika strumieniem paliwa. Kranik drozny. Gaznik czyscilem 2 razy i jest perfekcyjnie czysty.
Jakies sugestie? |
|
|