Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pan_bobek
Wysłany: Śro 19:19, 27 Lut 2019
Temat postu:
Aha czyli raczej nie ma opcji żebym coś źle założył
No nic pozostaje odpalić i zobaczyć
henio12323
Wysłany: Śro 16:47, 27 Lut 2019
Temat postu:
top jest tylko do zwalniania blokadki, w silniku nie ma znaczenia jak jest zamontowany
pan_bobek
Wysłany: Śro 12:08, 27 Lut 2019
Temat postu:
Wiesz co dziś dopiero go wykręciłem i jest taka sprawa, gdyż nie mam na nim napisu top :/ Pewnie już się wytarł czy coś, szukałem jakiegoś śladu po nim ale nie ma.
Ogólnie teraz nie jestem pewny bo zamontowałem go tak jak mówisz wciśniętego i następnie założyłem sprężynę i mniejszą śrubę. Starałem się go tak ustawić żeby właśnie się blokował przy wychodzeniu ale trochę tego nie ogarniam.
pan_bobek
Wysłany: Czw 20:44, 20 Gru 2018
Temat postu:
Ok dzięki za pomoc
Postaram się to ogarąć jak będę miał chwilę
KristofSX
Wysłany: Pon 19:56, 17 Gru 2018
Temat postu:
hej
http://www.dirttricks.com/downloads/ktm_timing_chain_tensioner_instructions.pdf
jak go wyciągniesz to będzie rozciągnięty , wyjmujesz sprężynę , okręcasz go tak żeby napisz 'top' był na górze i lekko pukasz go żeby część wypychająca się schowała, , montujesz w pozycji ' zapadniętej' - napis 'top' nie musi być na górze, po włożeniu i przykręceniu większej nakrętki wkładasz sprężynę i dokręcasz małą nakrętkę
https://www.youtube.com/watch?v=LliAxYrotEQ
pan_bobek
Wysłany: Pon 19:41, 17 Gru 2018
Temat postu: Napinacz Dirt Tricks - Jak sprawdzić / Zamontować
A więc jakiś czas temu kupiłem EXC 450 z 2010 roku. W życiu nie miałem 4t i wszystko przechodzę pierwszy raz. Chodzi mi o jedną rzecz, otóż z tego co wiem to mam założony napinacz "Dirt Tricks". Trochę o nim wyczytałem i już co nieco wiem.
Jednak tak dla świętego spokoju chciałem go wyciągnąć i sprawdzić czy jeszcze mogę spokojnie jeździć czy nie, na tym łańcuszku. Jednak zastanawia mnie jak to zrobić żeby czegoś nie zrąbać.
Ogólnie widzę że są 2 śrubki w nim no ale demontaż to chyba żadna filozofia tylko chodzi mi jak go później poprawnie zamontować. Byłby ktoś tak dobry i trochę podpowiedział? Szukałem instrukcji no i znalazłem jednak po ang i nawet z translatorem jest ciężko
POZDRAWIAM.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin