Autor |
Wiadomość |
motocdi |
Wysłany: Nie 0:57, 27 Sty 2019 Temat postu: |
|
teraz kwestia w jakim celu ? po to aby był ? --- kupjesz komparator napięcia to się tak nazywa ... po przekroczeniu pewnego napięcia (sam je ustalasz potencjometrem ) komparator zmienia stan na wyjściu steruje przekaźnikiem lub tranzystorem mocy ...a ten gasi zapłon ...
zapłon jest analogowy i na przykład napięcie ładowania cdi wzrasta wra z zobrotami im większe obroty tym większe napięcie -- po przekroczeniu zadanego napięcia (czyli obrotów) odcina zapłon |
|
|
qater123 |
Wysłany: Sob 23:55, 26 Sty 2019 Temat postu: |
|
A wiesz może czy ciężko zamontować? |
|
|
motocdi |
Wysłany: Sob 23:53, 26 Sty 2019 Temat postu: |
|
...nieudane wysłanie |
|
|
motocdi |
Wysłany: Czw 23:34, 24 Sty 2019 Temat postu: |
|
nie ma tam odcięcia zapłonu to prymitywny zapłon działa jak przełącznik albo 5 stopni przy rozruchu po przekroczeniu 1800 RPM przełącza na 36 stopni nic więcej ten zapłon nie robi |
|
|
qater123 |
Wysłany: Sob 18:11, 29 Gru 2018 Temat postu: ktm 620 sc |
|
witam, orientuje się ktoś przy jakich obrotach na zapłonie sem jest odcięcie zapłonu? |
|
|