Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
L0rdGrax
Wysłany: Śro 19:09, 09 Wrz 2009
Temat postu:
Heh obawiam się, że niedługo będziesz musiał zakupić kolejny łańcuch. W takim terenie jest to kwestia kilku wypadów i wiem co mówie. Najlepiej staraj się unikać głębokiego błota i przede wszystkim jak najmniej po piasku.
Co do zębatki, moto będzie szybsze i będzie go łatwiej zdusić(biegi dłuższe), ale są to minimalne różnice, które mogą Ci tylko przeszkadzać na ścianach. Na średnim i płaskim terenie będzie OK, a nawet lepiej:)
pzd
TrIjSoN
Wysłany: Wto 20:01, 08 Wrz 2009
Temat postu:
moto_X roznica zerowa
.POZDRAWIAM !!!!!
moto_X
Wysłany: Wto 13:08, 08 Wrz 2009
Temat postu:
Witam,
Stoje wlasnie przed wymiana napedu i oczywiscie mam kilka pytan i watpliwosci co do lancucha i zebatek/przelozen.
Otoz, oczywiscie lancuch i zebatki juz kupione - czyli najpierw zakup, potem analiza. Lancuch DID 520 ERT2 - i tu pierwsza du*a - bez-oringowy, po przemysleniu i przeanalizowaniu terenu w jakim latam chyba nie najlepszy wybor - teren to las, blota, piach i tym podobne bajora. Boje sie, ze zywotnosc bedzie bardzo ograniczona.
Co do zebatek. Przod mialem 13z wiec taki zostawilem. Tyl byl oznaczony jako 45, a okazalo sie ze jest 50, a ja zdolniacha zamiast policzyc, sprawdzic organoleptycznie, zasugerowalem sie tym co tam jest wybite. Idac tym tropem stwierdzilem, ze troche "wzmocnie" naped i dodam ze 3 zeby. I tak sobie zakupilem 48z, co ostatecznie dalo mi zebow mniej o dwa w stosunku do napedu poprzedniego.
moje pytanie - jak to bedzie latac, jakie roznice w stosunku do poprzedniego, badz do serii, jesli chodzi o zestaw 13/48z.
Dodam, co moze dosc wazne w tym temacie, sprzet to EXC 525.
Dzieki za kometarze
L0rdGrax
Wysłany: Pon 23:55, 09 Mar 2009
Temat postu:
Możliwe, że moja miała już dosyć długi przebieg i dla tego znikła w oczach. Sam też nie polecam tanich części do mocnych maszyn, ale wszystko zależy od tego gdzie jeździsz. Bo ten zwykły DID za 150zł ma praktycznie taką samą wytrzymałość jak ten za 350zł, tylko ma słabą odporność na zanieczyszczenia. I jeśli śmigasz przeważnie po lesie(błotach) to zajeździsz go w miesiąc na amen, ale gdy jeździsz tylko po torze to posłuży ci bardzo długo.
Co do zakupu to bierz chociażby te z allegro, byle by tylko zbytnio nie odbiegały ceną. Podobno podróbki DIDa dotyczą tylko łańcuszków rozrządu, ale kto ich tam wie.
pzdr
KristofSX
Wysłany: Pon 23:05, 09 Mar 2009
Temat postu:
nie wiem ile kosztuje zwykly did, może i 200 pln, generalnie nie polecam tanich rzeczy bo sie to mści. zębatki kupuję alu (tył -prox) i spoko dają radę. faktycznie że szybciej się zużywają ale mniej wyciągają łańcuch. na swojej zrobiłem ok 500km i jak na razie bez śladów zużycia. Jeżeli naciąg łańcucha jest taki jak powinien - zębatka nie powinna szybko polecieć.
pozdro!
L0rdGrax
Wysłany: Pon 18:06, 09 Mar 2009
Temat postu:
heh ale przecież DID 520 kosztuje w granicach 200zl. Z tego co pamiętam ok 150 zwykły, na O-RINGu 250, a na X-RINGu 350 wszystkie w złotym kolorze i wszystkie nie do zdarcia (oczywiście musisz wybrać łańcuch pod teren w jakim śmigasz).
Teraz śmigam na DID 520VM X-RING zapłaciłem dokładnie 360zł, zębatki nie pamiętam jakiej firmy, ale za przednią dałem 40, a tył 100. Śmigam na tym zestawie od początku listopada i jak na razie nie zauważyłem większego zużycia.
aha i nie radziłbym kupować zębatek z jakiegoś tam stopu aluminium, jak kupiłem moto to miałem taką założoną i po kilku wyjazdach w teren zęby znikły
Michal
Wysłany: Pon 13:49, 09 Mar 2009
Temat postu: ?
A gdzie kupić Napęd co Proponujesz ? jakies Sklepy ?
KristofSX
Wysłany: Pon 8:52, 09 Mar 2009
Temat postu:
ja zawsze ładuję łańcuch DID 520 + zębatki prox, z tanich akcesoriów wyleczyłem się gdy zamontowałem łańcuch za ok 200pln i na drugi dzień strzelił rozwalając pompę sprzęgła (500pln),
Michal
Wysłany: Nie 22:53, 08 Mar 2009
Temat postu: KTM NAPĘD
Witam Mam KTM EXC 450 Przygotowuje sie to wymiany Napędu z Tad moje Pytanie jaki Kupic. Nie Ukrywam ze Licho z Kasą Orginalny KTM kosztuje w okolicach 600zł, a mzoe jest cos Co Zda Egzamin Tanio. Zeby był Wytrzymały co Proponujecie ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin