Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Sob 4:10, 05 Maj 2012
Temat postu:
tylko kup dobra athene albo oryginal , zadne omp czy inne czjang czonk z chin
WhiteWolf
Wysłany: Pią 21:12, 04 Maj 2012
Temat postu:
Sprawdź w Larssonie po roczniku, do mojego były pojedyncze.
http://www.larsson.pl/index.php?c=ai&bidt=lc4
Pazio
Wysłany: Pią 16:42, 04 Maj 2012
Temat postu:
Gdzie kupię uszczelkę pod głowicę?na allegro aktualnie same komplety.w serwisie kupię?
Rysiek24
Wysłany: Czw 13:48, 03 Maj 2012
Temat postu:
tak test pod cisnieniem , ale tego juz chyba sam nie zrobisz
Pazio
Wysłany: Śro 18:53, 02 Maj 2012
Temat postu:
spala płyn,jak sprawdzić,czy głowica jest ok?test ciśnieniowy?
czlowiekzprzeszlosci
Wysłany: Wto 6:28, 01 Maj 2012
Temat postu:
Jak kopci tylko na biało to płyn, jak kopci na niebiesko to oliwa
Rysiek24
Wysłany: Pon 12:17, 30 Kwi 2012
Temat postu:
no to wkoncu olej czy plyn chlodniczy ?? tlumik jest brudny od sadzy wiec plyn miesza sie z tym co w tlumiku i dlatego moze byc czarny , zapach spalanego oleju rozni sie znacznie od plyny chlodniczego , dla testu zalej uklad chlodzenia czysta woda
Pazio
Wysłany: Pon 5:56, 30 Kwi 2012
Temat postu:
Jakbym dłużej pojeździł to wiedziałbym czego ubywa,ale boję się że zepsuję jeszcze bardziej.
Pazio
Wysłany: Pon 5:53, 30 Kwi 2012
Temat postu:
właśnie nie jestem pewien czy to płyn,głowicę rok temu zdejmowałem,cylinder był planowany,dokręcałem 50 Nm,uszczelka była nie z kompletu,może jej jakość nie była najlepsza. Czy płyn wyciekał by spod kolektorów?chyba spalał by się całkowicie i w formie pary z tłumika się wydostawał...jak sądzicie???a gdyby spalany był jednak olej,to też zacząć od głowicy?może pierścień zgarniający?
Rysiek24
Wysłany: Nie 22:09, 29 Kwi 2012
Temat postu:
zdemij glowice i oblukaj , uszczelniacze nie maja nic do spalania plynu chlodniczego , na 90% poszla uszczelka - warto planowac cylinder i glowice w takim przypadku , jesli miales pecha strzelila glowica....
Pazio
Wysłany: Nie 16:25, 29 Kwi 2012
Temat postu: Awaria silnika 620...POMOCY!!!
Witam!mam problem z 620 egs-e z 97 roku.od niedawna mocno kopci,na biało lub siwo i wycieka spod kolan wydechowych.spala olej lub płyn chłodniczy przez to też ciężko odpala.
wylot tłumika jest mokry,nalot ten jest słodki,tak jak płyn chłodniczy,ale też i czarny...co mogło nawalić?uszczelka pod głowicą?uszczelniacze zaworowe?głowica?....od czego mam zacząć? Dzięki z góry za każdą pomoc!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin