Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 21:00, 20 Lut 2019
Temat postu:
to jeszcze zalezy jak chcesz zadbac - ja do swojego motocykla niezaleznie co to jest nie zalał bym nic co nie jest syntetykiem, wiec zalał bym motula 7100 do takiej spokojnej jazdy, 300V jakbym ostro ganiał takim sprzętem
ale jak nie chcesz pakowac kasy w olej motul 5100 wystarczy
Artii
Wysłany: Śro 20:53, 20 Lut 2019
Temat postu:
Moto będzie używane do jazdy po leśnych drogach, bez szaleństw.
henio12323
Wysłany: Śro 20:23, 20 Lut 2019
Temat postu:
zalezy jak uzywasz sprzetu
Artii
Wysłany: Śro 20:11, 20 Lut 2019
Temat postu:
Dzięki wszystkim za wypowiedzi.. postanowiłem remontować silnik.
Znalazłem w dobrej cenie cylinder, tłok i głowice a wał okazało się ze ma czop 40mm więdz wleci nowa korba
Jaki olej polecacie lać do silnika?
fomek5
Wysłany: Wto 18:39, 12 Lut 2019
Temat postu: Silnik
Jezeli wal ma czop 35mm to lipa bo tylko oryginalna korba dostepna, jezeli 40 mm to korba wossnera podejdzie - koszt 600 zl + przebicie 150, lozyska na silnik 400 zl, uszczelki + uszczelniacze 400 zl, tuleja cylindra 400 zl, tlok 550 zl, glowica uzywana miedzy 300 a 500 zl + remont podstawowy liczac z dwa zawory nowe + docieranie to koszt okolo 500 zl (jak przyjdzie Ci wymienic wszystkie zawory to 1000 zl za same zawory), po takim strzale pompa olejowa (tu jest jedna) do wymiany zapewne..., koszt od 3000 zl w zwyz na dzien dobry. Jak dojdzie lancuch rozrzadu to masz juz 400 dodatkowo. Czesci sa spokojnie dostepne, tylko poszukac, Henio pracuje w serwisie i ori (czesto tansze niz zamienniki) ma w dobrych cenach
, reszta portale aukcyjne i sklepy internetowe
Rysiek24
Wysłany: Wto 11:04, 12 Lut 2019
Temat postu:
tak , rama jest ta sama , inny gaznik i mozliwe ze jakies zmiany w zaplonie ( magneto) , tylko pamietaj ze sa wersje z walkiem balansujacym i bez , tu niestety jest juz inna rama.
Artii
Wysłany: Wto 6:37, 12 Lut 2019
Temat postu:
A czy silnik lc4 620 podejdzie mi bez wiekszych problemow i kombinacji ?
henio12323
Wysłany: Pon 22:20, 11 Lut 2019
Temat postu:
temat cięzki bo zaczyna brakować nowych czesci do takich motocykli, a remont góry silnika ( dobry remont) to wartosc całego motocykla, wiec nie widze tutaj chyba zadnej sensownej opcji, montowac całkiem inny silnik to dla mnie rzeźba, inny silnik sprawny z LC4 pewnie bedzie kosztował tyle co cała jeżdząca LC4ka
Artii
Wysłany: Pon 21:38, 11 Lut 2019
Temat postu: [KTM 400 LC4] Silnik reanimacja
Witam
Dziś stałem się posiadaczem KTM 400 LC4 RA 1994r
Poprzedniemu właścicielowi w silniku urwał się zawór który narobił spustoszenia:
Głowica zmielona, tłok tak samo, cylinder porysowany i najgorsze wał dostał, korba się nie obraca.
Teraz nie wiem czy wymiana korby jest opłacalna i w ogóle remont tego silnika.
czy kupić inny, może polecicie jakiś silnik do podmianki.
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin