Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bartini6
Wysłany: Sob 11:12, 23 Lut 2019
Temat postu:
Temat rozwiązany, było za dużo oleju. Post do usunięcia
Rysiek24
Wysłany: Pią 15:22, 22 Lut 2019
Temat postu:
na kole nie jezdziles ? LC4 nie iubi jazdy na kole, albo moto nie lezalo z wlaczonym silnikiem ? , bo wlasnie olej wtedy wypluwa
Shimy
Wysłany: Pon 10:11, 18 Lut 2019
Temat postu:
Zaworek powinien być jeden i tylko w gnieździe do tego przeznaczonym. Stan oleju musisz sprawdzić na ciepłym piecu, grzejesz, czekasz 4-5min i wtedy sprawdzasz faktyczny stan oliwy.
bartini6
Wysłany: Nie 12:45, 17 Lut 2019
Temat postu:
Spuściłem olej i wlałem nowy, na zimnym silniku dolałem na połowę stanu na bagnecie. Jedna rzecz mnie niepokoi, pod korkiem spustowym z sitkiem nie widzę zaworka, widać tylko puste gniazdo. Pod korkiem z imbusem jest sprężynka i widać głębiej zaworek. W lc4 nie powinno być dwóch?
henio12323
Wysłany: Sob 21:39, 16 Lut 2019
Temat postu:
to moze miałes duzo za duzo i nadmiar mogło wywalić
bartini6
Wysłany: Sob 16:38, 16 Lut 2019
Temat postu: [LC4 620 egs 97] Przyczyna wyrzucania oleju do airbox
Potrzebuję pomocy w diagnozie wypluwania oleju w airbox w moim LC4 620 z 1997r., czy może być to spowodowane jeśli jest zalane za dużo oleju? Patrząc na bagnet w silniku mam górny stan oleju, ramę odpowietrzyłem tak jak serwisówka piszę. Dziś po ok. 10 km jazdy, zatrzymałem się żeby sprawdzić czy wszystko ok. wahacz był ochlapany olejem a kiedy przechyliłem moto na prawą stronę wylało się z airboxa sporo oleju przez rurkę spustową.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin