Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Pon 15:46, 25 Lut 2019
Temat postu:
temat juz ogarniety , w nowszych jest tylko jeden simmering - na schemacie jest oznaczony , zamowilem , jakies 10 zl kosztuje
arkglo
Wysłany: Pon 10:03, 25 Lut 2019
Temat postu:
Ja - zdaje się - też nie mogłem znaleźć tej części. Kupiłem oryginał w KTM-ie w Lublinie. Kosztował jakieś niewielkie pieniądze.
Rysiek24
Wysłany: Sob 8:07, 23 Lut 2019
Temat postu:
tzn wlasnie nie moge znalesc numeru tego siimmeringu , cos znalalzlem , ale w fiszkach do starego lc4 z 94
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9d54668c1e8c0e88
nr 40 i 41 ? na innych fiszkach do nieco mlodszych lc4, nie ma tych czesci . a uszczelniacze te sa dosc drogie ( nr 40 kosztuje 75 zl , nr 42 ok 18 zl) , wiec wole wiedziec czy sa zamienniki i czy w ogole to odpowiada za smarowanie walu.
henio12323
Wysłany: Pią 16:44, 22 Lut 2019
Temat postu:
w katalogu czesci masz numery
a na schemacie w ksiazce serwisowej masz schematy układu smarowania
Rysiek24
Wysłany: Pią 15:28, 22 Lut 2019
Temat postu: Samrowanie stopy korby - jak sprawdzic
witam
jestem na etapie reranimacji silnika , dolna lozysko korby kaput , reszta dobra , cylinder lekkie rysy , tlok tez , bylem u zaufanego mechanika i w szlifierni - twierdza zeby nie ruszac .
teraz pytanie , wstawiam korbe proxa i chcialbym przyjamniej ten sezon tym polatac . Jak sprawdzic, czy korba ma dobre smarowanie ? wezykiem z lewej strony ? ( duzy obieg oleju) , ten simmering w pokrywie sprzegla, tez doprowadza olej do stopy ?
zna ktos numery tego simmeringu uszczelnienia korby w pokrywie sprzegla ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin