Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bart
Wysłany: Sob 17:27, 23 Lut 2019
Temat postu:
dzieki za odpowiedz:) No ja to takie pyrkanie na razie tym bardziej ze więcej lasy dróżki żwirownie mniej tory Wiec może jakoś to będzie . Teraz dałem na generalke wiec będzie trzeba pilnowa
henio12323
Wysłany: Sob 16:43, 23 Lut 2019
Temat postu:
tłok - obserwuj pobór oleju od tego sie zaczyna nadmierne zuzycie, zalezy tez jak jeździsz 60-100 godzin to mysle takie uśrednione dane, oczywiscie natłuc i mozna z 200-300
korba - przy inspekcji tłoka macasz korbe, jak nie czuc luzu zostawiasz - czuc luz wymieniasz i tyle, ciezko przewidziec ile wytrzyma, a dla pewnosci jak chcesz jeździc bez zagladania zmieniaj co 2-3 tłoki
moim zdaniem lepiej dobrze ocenić niż pchac kase niepotrzebnie w tym przypadku
cylinder - to zaleznie od zuzycia
ciezko te wszystkie rzeczy przeliczac na czyste motogodziny - jeden zawodnik bedzie ostro pałował, bedzie ciezki i jeździł po piaszczystym torze, a inny bedzie sobie pyrkał jakims małym torze samorobionym za domem bo sie uczy - zuzycie bedzie diametralnie inne, a i wystarczy chociazby raz sie udac z kolegami w suchy dzien gdzies na piachy i juz jeden wyjazd moze sie skonczyc remontem silnika ( w zeszłym roku chyba w kielcach było crosscountry mechanicy zacierali ręce na zawodach bo chyba połowa maszyn staneła
)
zawory kontroluj co jakies 15-20 godzin jak sie diametralnei nie beda rózniły luzy to mozesz troche wydłuzyc ten czas, jak bedą duze zmiany to raczej trzeba do głowicy zajrzeć a na pewno czesciej regulować.
co 100 godzin warto zmienic napinacz rozrządu wtedy nie robi problemów
BartekB
Wysłany: Sob 11:33, 23 Lut 2019
Temat postu: świeże 4t !
szybkie pytanko
co ile mth optymalnie wymieniać tłok przy bardzo amatorskiej jeździe enduro w ktm sxf 350 11r ?
co ile korbę
co ile cylinder
jakieś regulacje
ogólnie te podstawowe podzespoły itp żeby 4t służył jak należy .. nie chce zapuścić moto .
wiem że pełno tego na necie ale wolę się zapytać bezpośrednio kogoś doświadczonego kto sam tego pilnuje w swoim moto i wie
pozdro i dzięki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin