Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
blu77
Wysłany: Pią 11:00, 16 Sie 2019
Temat postu:
wez to sprzedaj i kup normalne moto , nie ma sensu tego naprawiac
Marc_
Wysłany: Pon 18:42, 05 Sie 2019
Temat postu:
miał na myśli tylko dobrze. hahaha
Profesor
Wysłany: Pon 23:27, 11 Mar 2019
Temat postu:
Po dokładnych oględzinach zauważyłem że jeden z karterów ma sporo ubranego materiału na ściankach i nie pasuje numerem względem drugiego. Szybka decyzja szukam kompletu 2 sztuk w nienaruszonym stanie
PiterBaja
Wysłany: Pon 8:46, 11 Mar 2019
Temat postu:
Jak widze takie cos to trace wiare w człowieka
Tomokat
Wysłany: Nie 23:33, 10 Mar 2019
Temat postu:
Niezły rzeźnik z tego człowieka. Jak można ładować smar do łożysk w silniku?! Dobrze że odzyskałes przynajmniej motocykl. Powodzenia w odbudowie.
Profesor
Wysłany: Nie 22:52, 10 Mar 2019
Temat postu: Stary Exc 400 2002
Dzisiaj ja opiszę wam moją smutną historie z KTMem. Zakupiłem moja sztukę półtora roku temu i od razu rozsypała mi się skrzyni biegów. Postanowiłem oddać Katie do jak mi się wtedy wydawało "znajomego" o od tego czasu do dzisiaj próbowałem go odzyskać. Dzisiaj po wielkich trudach udało się, wrócił podobno z wymienionymi wszystkimi łożyskami tylko założyć tłok. Niestety wyjąłem silnik z ramy a tu klops wał się nie obraca. Jak się później okazało wszystkie łożyska stare, zatarte i nawciskane do nich jakiegoś smaru. Już teraz bez wahania zabrałem się za rozbiórkę i po kilku godzinach miałem całego kata w częściach pierwszych.
Planu na najbliższy czas wał leci do sprawdzenia, i cylinder do pomiarów, rama do piaskowania i mapowania proszkowego. Planuje całą odbudowę sztukę, wymianę wszystkich łożysk w całym motocyklu i doprowadzenie go do stanu fabrycznego. Będę dodawać co jakiś czas zdjęcia z odbudowy, przy okazji będzie historia
Znalazłem zdjęcie z zakup
I kilka godzin po przywiezieniu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin