Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gierek
Wysłany: Pią 20:52, 25 Maj 2012
Temat postu:
EXC 520 2002 2,5 obrotu 2 zawleczka od góry, te nastawy to nieporozumienie, pokombinuje z poziomem paliwa moze coś się poprawi bo wydaje mi się że brakuje paliwa...
KristofSX
Wysłany: Pią 20:37, 25 Maj 2012
Temat postu:
Gierek - podawalem Ci nastawy? jak nie - podaj rocznik sprzęta to Ci napisze co i jak
pozdro
wójo
Wysłany: Pią 19:52, 25 Maj 2012
Temat postu:
u mnie na postoju przy bardzo szybkim dodaniu gazu przydławia sie(podczas jazdy nigdy takich ruchów sie nie wykonuje), ale podczas jazdy kompletnie nie zauważam żeby mial zamula z niskich obrotów, zawsze gaje w gaz a moto ciagnie. U mnie jest dosyc bogato zestrojony, krecenie śrubą mieszanki praktycznie nie daje widocznych rezultatów czy wykrece 1 obrót czy 3 obroty to praktycznie nie ma różnicy, silnik ladnie pracuje na wolnych i normalnie podczas jazdy sie wkreca.
Sprawdźcie rozmiary dysz czy sie zgadzaja z tym co podaje serwisówka, dysze dobrze tez jest wymyc w myjce ultradzwiekowej bo czesto jak sa lekko podsniedziałe to samo przedmuchiwanie nie wiele daje bo dysza ma itak mniejszy przekrój, no i ustawicie poziom paliwa poprawnie.
Gierek
Wysłany: Pią 19:35, 25 Maj 2012
Temat postu:
Panowie, mam problem właśnie z tym. Dusi się jak raptownie odkręce, jak z wyższych dam to idzie a jak z najniższych to gaśnie, zaczyna mnie to denerwować bo czasem nie zdąże zredukować i gaśnie, oring na śrubce mixtury bdb nie wygląda na popękany czy zniszczony, do tego wolne obroty też się gubią po paru sekundach tak jak by zabrakło paliwa i gaśnie, regulacja śrubką od mixtury przynoszą efekt ale taki że jak miałem wykręconą o 2,5 obr to była kompletna padaka nie chciał się wkręcać wogóle, wykręcona jeszcze bardziej było tylko gożej, iglice podnosiłem i opuszczałem prawie bez efektu, powiedzcie panowie jakie macie nastawy w swoich fcr 39, wiadomo że nie każdy będzie tak samo reagował na regulacje ze względu na zużycie ale zawsze trzeba próbować...
dawid454
Wysłany: Nie 9:06, 06 Maj 2012
Temat postu:
manual mam, ale myślę że spróbuje jak henio12323 zrobił
henio12323
Wysłany: Sob 18:40, 05 Maj 2012
Temat postu:
mi niestety fabryczne ustawienie w ogóle sie nie sprawdza
zaczałem od 2 obrotów i jeszcze chyba pół obrotu wykręciłem i dopiero zaczął ładnie sie wkrecac, wczesniej własnie z niskich obrotów po dodaniu mocneij gazu przymulał
KristofSX
Wysłany: Sob 11:48, 05 Maj 2012
Temat postu:
daj maila na PW to podeślę Ci manual, wszystko jest opisane
dawid454
Wysłany: Sob 10:57, 05 Maj 2012
Temat postu:
szczerze to nie pamiętam, ponieważ robiłem to zimą, masz może jakiś opis jak dokładnie wyregulować gaźnik, mówisz o tej śrubie co jest na dole, czyli max ją wkręcić i wykręcić 1 obrót
KristofSX
Wysłany: Sob 10:49, 05 Maj 2012
Temat postu:
hej
a jak ustawileś śrubę mixtury? podstawowe ustawienie - 1 obrót w tył
dawid454
Wysłany: Sob 10:41, 05 Maj 2012
Temat postu: Ktm Exc 400 dusi się
Witam,
mam takie problem, mianowicie gdy już kat jest rozgrzany i chce dodać gwałtowanie gazu to zaczyna się dusić, a nawet w terenie zgaśnie(z niskich obrotów chce przejść na wysokie), podpowiem że wymieniałem zimą linkę gazu i naciąg jest prawidłowy ponieważ linka odbija, gaźnik czyściłem i regulowałem lecz może zrobiłem coś nie tak... proszę o jakiś krótki opis co miałbym zrobić aby było si ;]
pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin