Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 14:14, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
nic tam sie układac nie bedzie
jak sie dławi to moze membrana kiepska |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Śro 12:53, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Założyłem ta blachę i jak narazie chodzi pewnie musi się jeszcze ułożyć ,co do pompki odkręciłem ją aby miałą szybszy wtrysk i nadal się dławi .Czym może być to spowodowane ,że nie ma takiego ciśnienia może ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:23, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
chyba wolałbym oem jednak twoja nie wyglada najgorzej, zobacz czy nie pojawiaja sie pękniecia
taka gume mam od reki jak pamietam kosztuje okolice 50 zł
jak jestes zainteresowany zapraszam na PW
kiedys miałem przypadek że ta guma była cała ale hmm jakby spuchnieta i rozciągnieta moto miało dość podobne objawy |
|
|
Likemaster |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:31, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
powinien byc krótszy - ale mylnie jest to interpretowanie, problem z dławieniem jest bo jest ZA MAŁO paliwa na poczatku odwiniecia gazu, a to że potemsika jeszcze kilka sekund nic nie pomaga, zajmuej sie tuningiem takich gaźników, przerabiamy mechanicznie czas wtrysku jest krótki ale to nie wynika z tego ze zmnieszamy np skok pompki bo to nie tu jest problem. ( swoja droga jakbys chciał permamentnie poprawic gaźnik i miec wiecej mocy zapraszam na PW )
oring mod czesciowo wlasnie poprawia temat zwiekszając ilosc paliwa podawanej w jednostce czasu - normalnie wciskasz jeden element ktory przez spręzyne naciska drugi - laczac to drutem czy oringiem wykluczasz spręzyne i mechanicznie mocniej ( silniej? ) jest wciskana membrana i dajesz wiekszy dotrysk - jednoczesnie krótszy bo objetosc paliwa jest jedna ( wielkosc paliwa nad membrana ) a tu chodzi o to żeby te całe paliwo szybko znalazł osie w komorze spalanie - a nie było podawane pomału przez długi okres czasu |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Pon 21:25, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
Nie chcę się kłócić ani podważać twojej wiedzy ,ogólnie czytałem ,że w terenie właśnie dotrysk powinien być krótszy niż ja mam czy może po prostu u mnie wolnej sika i przez to wydaje się tak długo , na wolnych obrotach fakt zdusi się jak dam gwałtownie gazu .Podczas jazdy raczej nie ale nie ma tego pier*olnięcia z 3 na koło nie ma szans z gazu ,250 crfs i yz w 4t nie mają takiego problemu .A co do tego oring moda to nie polega ta modyfikacja na "zmostkowaniu " pompki aby mniej podawała paliwa ?
Przepustnicę zobaczę w najbliższym wolnym czasie i zobaczymy co i jak z nią |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:28, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
przepustnica troche zuzyta - ale zdemontuj ją, zobacz czy masz całą uszczelke taki oring jakby miedzy przesłoną a przepustnicą., z silnika jak jest podcisnienie to wszystko jest " przyklejone" do scianki i jest szczelne, problem sie robi jak bardzo niskie są obroty wolne to wtedy hałasuje taka przepustnica
podaje dobrze, ale jak sie dławi przy agresywnym dodaniu gazu, to znaczy ze podaje za mało - na samym początku skoku, bo sika troche długo ale wydatek ma kiepski, powinna tą ilosc paliwa siknąc szybciej |
|
|
Likemaster |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:22, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
ja około stówki taka kosztuje |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Sob 22:19, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
Tylko skończę sprzęty ludziom robić i za swojego się wezmę , a wiesz kto by miał membrany pompki do fcr w 450 ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:02, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
no to moze sie cos jednak przywiesza na linkach albo samym rolgazie ? |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Sob 18:50, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
też myślałem o tym ale tylko od połowy obrotów nie dławi się ani nic nie wskazuje ze coś by się przytkało |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:32, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
predzej bym powiedział uboga mieszanka - np przypchana dysza |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Sob 15:44, 23 Mar 2019 Temat postu: RFS 450 07 obroty |
|
Witam miał ktoś coś takiego ,że gdy dodało się gazu no prawie do końca to obroty tak wolno schodzą a jak da się np na pół gazu to odrazu tak jak trzeba spadają.Stało się to w sumie nagle . Wcześniej nic się nie działo ani nie było jakiś objawów aby zacinała się przepustnica albo linki . Dodam ,że słychać jak przepustnica odbija do końca ,moje podejrzenia to te blaszki i oring na przepustnicy.
Spotkał się ktoś z tym? |
|
|