Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:30, 02 Maj 2019 Temat postu: |
|
mozliwe ale musieli by zdjąć kilka mm materiału czyli to by nie miało prawa działać potem |
|
|
zajacrzw |
Wysłany: Czw 8:34, 02 Maj 2019 Temat postu: |
|
Czyli wychodzi na to ze jest to możliwe żeby po planowaniu głowicy łańcuch był za długi? Bo co raz bardziej na to wychodzi. Wypowie sie ktoś jeszcze? |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 23:51, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Dawno temu chciałem sobie na tłoku HC zmniejszyć kompresję (już nie wnikając w szczegóły poco, dlaczego itd)
Wymysliłem że dam grubszą podkładkę pod cylinder i będzie ok.
Niestety łańcuch sie nie zapiął.
Pół milimetra uszczelki a łańcuch wogóle bez napinacza był napięty za mocno.
Idąć tym tokiem myślenia może ktoś tak splantował głowicę że teraz łańcuch jest na tyle lużno, że nie starcza naciągu.
Ew jakiś problem w grubości usczelek.
Co do łańcuchów DID w RFS, sprawdzone w praktyce, ich żywot to 30mth i kończy sie naciąg w napinaczu.
IWIS chodzi duuuużo dłużej. |
|
|
21adam |
Wysłany: Nie 17:33, 07 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Ślizg od strony napinacza czyli ten co może się wycierać i mieć wpływ na długość wysunięcia napinacza wymienisz po odkręceniu magneta, nie trzeba ściągać góry !, potrzebny jest ściągacz do magneta. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 8:25, 28 Mar 2019 Temat postu: |
|
nie ma to znaczenia duzego - kiedys w swoim silniku sie walnąłem i w EXC dałem mocowanie SXowe i wszystko działało |
|
|
toivias |
Wysłany: Śro 21:19, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | czyli wychodzi że ślizgi zjedzone |
A miejsce mocowania ślizgu od strony napinacza masz prawidłowe? |
|
|
zajacrzw |
Wysłany: Śro 11:05, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
Tez właśnie tak myślę ze to sa mm i jest to nie możliwe. Co do cylindra nie jest to możliwe, mam go dość długo a wcześniej latał kumpel. Także w rodzinie od bardzo dlugo. No nic, pozostaje kupić iwisa slizgi i złożyć raz jeszcze... |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 10:50, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
a tak sobie gdybam - że cos jest namieszane -np może ktoś wsadził inny cylnder - od exc - ale to chyba bez sensu bo sx ma mnieszy skok od exc |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:11, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
nie mozliwe, planowanie to są setki z mm sciągane a nie centymetry
nie wymienisz |
|
|
zajacrzw |
Wysłany: Śro 9:32, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
A jest taka możliwość zeby miała cos do tego głowica? Bo była robiona cala i planowana?? Slizgi wymienię bez ściągania całej góry? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:09, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
czyli wychodzi że ślizgi zjedzone |
|
|
zajacrzw |
Wysłany: Wto 23:15, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
Nie da sie juz go więcej skrócić, bo by sie go nie zapielo. |
|
|
toivias |
Wysłany: Pon 22:06, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
Jeśli jest tak, jak na tym zdjęciu, to masz za długi łańcuszek, po prostu go skróć jeszcze Miałem ten sam "problem".
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 14:42, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
tak to prawda jest inny "moduł" i nie pasuje - wiec tu moze byc tez problem |
|
|
babel |
Wysłany: Pon 14:18, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
tzn ja słyszałem że did nie jest w 100% kompatybilny z kołkami rorządu KTM-a - wiec potrafi się wyciągąc - ale to ze słyszenia i nie wiem czy 100% prawda |
|
|