Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tpirat
Wysłany: Pon 22:30, 01 Kwi 2019
Temat postu:
Opiszę dla osób które zmagałyby się z podobnym tematem.
Jestem po przeszczepie rekluse z 2016 do 2018. Sprzęgła fabryczne są niemal identyczne w obu rocznikach, zmiany w 2018 to głównie odchudzenie, na tarczach sprzęgłowych ale grubszych przekładkach. W roczniku 2018 zrobili płytszą pokrywę sprzęgła lub bardziej ściętą po bokach kilka mm przez co bardziej kanciaty rekluse dotyka pokrywy.
Rozwiązaniem jest zakup pokrywy rekluse do rocznika 2018 lub włożenie uszczelki ok 0,4mm. aby odsunąć pokrywę od sprzęgła.
Pokrywa rekluse z 2016r. nie pasuje bo przesunęli otwory w pokrywie.
Tak więc KTM w samym sprzęgle nic nowego nie wprowadził a zmienił design wiadomo w jakim celu.
Było o co walczyć bo 3800 w kieszeni
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że tarcze sprzęgła oraz przekładki w rekluse o przebiegu 70mth są niemal fabryczne i nie zużyte. Kupując rekluse bałem się o żywotność sprzęgła i raczej niepotrzebnie bo nie jest krótsza jak zwykłego sprzęgła.
tpirat
Wysłany: Pon 21:13, 01 Kwi 2019
Temat postu:
Nie będę zakładał nowego wątku, bo pytanie skojarzone.
Jaka jest różnica w sprzęgle KTM 350 z 2016 a KTM 350 2018.
Pytam bo kupiłem nowego ktm 350 six days przejechałem się kawałek i nawyki nabyte na reklusie są takie, że chce go mieć znowu.
Zastanawiam się czy trzeba dużo rzeźbić aby przełożyć sprzęgło czy czeka mnie kolejny wydatek na nowego rekluse do modelu 2 lata młodszego.
henio12323
Wysłany: Wto 9:27, 26 Mar 2019
Temat postu:
zalezy jak kto jeździ 70 h to na pewno warto zajrzeć. pomierzyc, przekłądki sie mocno nie zuzywaja - chyba ze przypalisz sprzęgło i sie pogną, wie warto zachowac dobry stan tarcz
tarcze sprzęgła warto rozebrac pomierzyc - czasem i nawet czesto bywa ze wystarczy wymienic kilka a nie cały komplet
tpirat
Wysłany: Pon 20:36, 25 Mar 2019
Temat postu: Rekluse - wymiana tarcz i przekładek
Witam, mam pytanie ile zazwyczaj żyje u Was Rekluse?
Jak często wymieniacie tarcze i przekładki?
Mam Rekluse w KTM 350 Exc-f 2016 i zrobiłem na nim ok 70mth
Czeka mnie wyprawa do RO i zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą aby nie grzebać się na wyjeździe.
Tarcze sprzęgła kupiłem ale przekładek nie mogę namierzyć.
Wiem, że jak sprzęgło jest zajechane to lepiej wymieniać komplet, można też rozebrać i pomierzyć przekładki co wiąże się z podwójnym rozbieraniem.
Chyba, że uda się dostać przekładki to nie ma tematu.
Czy ktoś z Was nawet w normalnym sprzęgle wymieniał same tarcze bo np. przekładki były jeszcze w dobrym stanie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin