Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 15:54, 28 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Czołgu napisał: | Kupiłem przednią i tylną w marcu 2016 roku.
Przednia wytrzymała ok. 1500 km
Zwykłe stalowe wytrzymują u mnie 1200-1300.
Tylną po roku, ok. 3500 km (i jednym łańcuchu) chciałem reklamować ale dostałem odpowiedź że amerykanie nie uznają reklamacji bo w/g nich jest dalej do użytku. Pan z Motolaguny był tym podobno zniesmaczony i ramach jakieśtam rekompensaty zaproponował rabat na zakup innych zębatek.
Tylną dojeżdżę do końca roku (drugi łańcuch) i moim zdaniem będzie się na śmietnik nadawała.
Więc bajki o jednej zębatce przeżywającej bóg wie ile motocykli można sobie darować.
Oba łańcuchy DID VX2
Tylna jest na pewno trwalsza od zwykłych stalowych, ale wolę mieć w tej cenie 4 nowe stalowe.
Przednia za 159 zł to nieporozumienie. |
Jestem tego samego zdania. Napęd nie warty tych pieniędzy. Lepiej kupić supersproxa z sosem Vt2 albo Grosskopf extreme z did vt2 i wytrzyma to samo a cena o połowę mniejsza u naszego forumowe go kolegi Kozioł |
|
|
rams |
Wysłany: Czw 13:56, 28 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Kupuję zębatki superproxa i zjeżdżam na niej dwa łańcuchy. |
|
|
Czołgu |
Wysłany: Czw 11:13, 28 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Kupiłem przednią i tylną w marcu 2016 roku.
Przednia wytrzymała ok. 1500 km
Zwykłe stalowe wytrzymują u mnie 1200-1300.
Tylną po roku, ok. 3500 km (i jednym łańcuchu) chciałem reklamować ale dostałem odpowiedź że amerykanie nie uznają reklamacji bo w/g nich jest dalej do użytku. Pan z Motolaguny był tym podobno zniesmaczony i ramach jakieśtam rekompensaty zaproponował rabat na zakup innych zębatek.
Tylną dojeżdżę do końca roku (drugi łańcuch) i moim zdaniem będzie się na śmietnik nadawała.
Więc bajki o jednej zębatce przeżywającej bóg wie ile motocykli można sobie darować.
Oba łańcuchy DID VX2
Tylna jest na pewno trwalsza od zwykłych stalowych, ale wolę mieć w tej cenie 4 nowe stalowe.
Przednia za 159 zł to nieporozumienie. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 19:42, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Podobno przód zjadło dosyć szybko, tył się trzyma ale zeszła ta powłoka galwaniczna. Więcej dopowie Kajtek DBL |
|
|
piodeb88 |
Wysłany: Czw 18:11, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Kajtek DBL napisał: | Mam napęd, bede za nie długo go testował
Gwarancja jest. Podbita, podpisana, warunki gwarancji są. Wszystko jest tak jak piszą. Zobaczymy w realu. |
Podbijam.
Ponad rok minął, wiec jak wrażenia Kajtek? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 16:55, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
Regina Z-ringowa z katalogu PP. |
|
|
Tkaczy |
Wysłany: Pią 16:14, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
Teraz tylko jakiś mega trwały łańcuch. Bardzo dbam o napęd (regularne czyszczenie - używam dedykowanych środków do mycia plus sporo bawię się tą szczotką do łańcuchów; do tego odpowiedni smar) a i tak pierwsze co się wysypuje to łańcuch :/ obecnie latam na zestawie z powerpartsow (zębatki) a łańcuch najwyższy model CZ. Póki co jest super, może ktoś ma inne sprawdzone łańcuchy? |
|
|
Rojek |
Wysłany: Pią 12:11, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
Kajtek i jak się trzyma Ironman po pół roku? |
|
|
KNKS |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 16:10, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Nowe, nie śmigane:
Przód 13 - 103g
Tył 48 - 559 g
(do pomiaru zastosowana waga kuchenna z biedronki)
Jutro mogę zważyć śmiganego supersproxa 50 zębów. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 15:49, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Nie wiem ile waży, jest lżejsza. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 13:41, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Tak z ciekawości, ile waży ta tylna zębatka ?
Rozumiem, że jest lżejsza od SuperSprox'a. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 10:17, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Mam napęd, bede za nie długo go testował
Gwarancja jest. Podbita, podpisana, warunki gwarancji są. Wszystko jest tak jak piszą. Zobaczymy w realu. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pon 22:37, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
Trochę odkopię - na Ironmana jest rok pisemnej gwarancji na pęknięcie zębatki/zębów lub zdarcie jej o 0,6 mm na wszystkich zębach. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:30, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
znajomy zawodnik sobie zamontował ten napęd i jest zadowolony nie dość że swietnie wyglada to i widac że solidnie zrobiony ile mu wytrzyma zobaczymy póki co z pół sezonu na tym przelatał i sladów zuzycia nie ma.
choc jak dla mnie bez sensu tyle kasy wywalać na taki napęd, bo generalnie zebatki praktycznie same sie nei zuzywają to łancuchy je niszczą, z kolei łancuchy niszczą sie od danych warunków, jak sie smiga w lekkim terenie unikając błota wody itp to napedy wytrzymują 2-3X tyle co katowane w błocie i wodzie.
ja mam naped supersproxa z powerpartsów alu ze stalową koronka nie kosztował mało choc duzo mniej niz ironman, do swojego zestawu mam zwykły bez oringowy ale mocny łancuch katuje ten zestaw juz prawie sezon i tylko 3-4 X naciągałem. zębatka nadal jak nowa choć łancuch juz niedługo leci do wymiany ( zebatke tył zostawiam stara) przód nowa |
|
|