Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 7:15, 29 Mar 2019
Temat postu:
1) mozna usłyszec róznice, jak jest hałasujący kosz to powinien sie wyciszyc
2) znaczny to pojecie troche względne, na pewno siły sa wieksze niz na biegu jałowym, a duze ma znaczenie jaki jest wlany olej i czy jest zimny/ ciepły, tez kwestia jakiesj regulacji sprzegła i jego stanu
3) w sxfie jak troche strzela to nic strasznego - w koncu wydech jest przelotowy jak sie przełoi to czy za bogato czy za ubogo to bedzie mógł strzelać - zwykle jak za ubogo to strzela mocniej
4) rev limiter to odcinka - fabrycznie moduł ma cos takiego wbudowanego, tylko w sportowych motocyklach tego typu jest to mocno wysoko
5) byc moze niedomaga układ pompki przyspieszającej - w tym gaźniku masz mechaniczny dotrysk paliwa który wstrzykuje paliwo, jak po odwinieciu gazu paliwa jest za mało to własnie jest taki objaw
NighTmarE250R
Wysłany: Pią 0:27, 29 Mar 2019
Temat postu: SXF 250 Techniczne pytania.
Witam.
Mam pare pytan technicznych odnosnie kata, cwiartka rocznikowo 07 modelowo 08.
1. Czy przy wciskaniu sprzegla silnik ma pracowac tak samo czy mozna uslyszec roznice ?
2. Czy gdy na zgaszonym silniku będąc na biegu przy wcisnietym sprzegle ma byc znaczny opór przy "pchaniu" motocykla ?
3. Po wymianie swiecy i regulacji gaznika pali super cieply czy zimny ale jak jade i puszcze gaz to strzela troche w tłumik. Za bogato czy za ubogo ?
4. Odnosnie rev limitera. Wiem co to jest ale czy te modele maja cos takiego fabrycznie czy musze dokupic jakis moduł?
5. Jak jade (juz na rozgrzanym silniku) i przykrece mu wiecej gazu to przymula. Po prostu nie chce jechac. Slychac jakby sie dławił ale nie wiem z jakiego powodu.
Pozdro pany.
Prosze o pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin