Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wpads
Wysłany: Wto 19:27, 16 Kwi 2019
Temat postu:
Coraz bardziej podejrzewam, że to niestety moduł poległ ;(
Uzwojenie i cewka są ok, impulsator jednak też jest OK, mierzone oscyloskopem.
W serwisówce mam tak napisane
"Check the generator charging coil for ignition capacitor charge for
output voltage – two-pin connector 3 with black/red and red/white
cable colors (also see circuit diagram on opposite page):
– Apply the red measuring lead of the peak voltage adapter to the
black/red cable and the black measuring lead to the red/white cable,
disconnect connector 3 to disconnect the CDI unit 2
Multimeter display: 35 volts +/- 5 volts
– Same measurement with connectors CDI unit connected
Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts"
Czy to jest realne żeby tam było 200 volt ???
henio12323
Wysłany: Wto 20:02, 09 Kwi 2019
Temat postu:
mysle ze to nie tu problem, impulsator decyduje o momencie iskry a nie o jej sile. prędzej bym obstawiał uzwojenie albo cewke
wpads
Wysłany: Wto 19:28, 09 Kwi 2019
Temat postu:
Regulacja za bardzo nic nie daje, szczelina nadal za duża.
Możliwe żeby nabiegunnik,albo impulsator się starły ??
Chyba nie, bo przecież obie części podczas pracy o siebie nie trą ..
wpads
Wysłany: Pon 7:33, 08 Kwi 2019
Temat postu:
W serwisie jest napisane, że multimetrem.
Iskra jest ale nie za mocna.
henio12323
Wysłany: Pon 6:18, 08 Kwi 2019
Temat postu:
a czy mmierzysz te napięcie ? to napiuecie jest skokowe trzeba by specjalnym urządzenim mierzyc multimetrem nie sprawdzisz
iskra jest ?
wpads
Wysłany: Nie 21:51, 07 Kwi 2019
Temat postu: Impulsator przerwa
Witam, mam takowy problem, że ostatnio zgasł moto i nie chciał opdalić, nawet zagadać. Kompresja OK,Gaźnik podaje paliwo do cylindra.
Więc podejrzenie padło na elektrykę, pomierzone wszystko zgodnie z serwisem, ale nie wszystkie wartości się nie zgadzały, mianowicie napięcie z impulsatora. Serwis podaje 6 v mi pokazuje 0,4 V. Pomierzyłem szczelinomierzem i się okazało, że przerwa między biegunem a impulsatorem to 1mm. Serwis podaje 0,75. Pod magnetem widać, że jest regulacja, ale jak przesunę ją to kreski oznaczenia zapłonu nie będą się pokrywać, czy tak ma być ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin