Autor |
Wiadomość |
babel |
Wysłany: Pon 7:43, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
albo dorobić mosiężną tulejkę jak dałeś w tym linku
http://www.dirtbikeworld.net/forum/showthread.php?t=109477&page=202
Ja u siebie już mam tak zrobione przez poprzedniego właściciela
Ciekawe czy nie dałoby się dobrać takiego łożyska aby je wkleić zamiast tulejki - byłoby z głowy
Ja jeszcze zrobię u siebię wetmod przy nastepnym serwisie -niby piszą że juz w moim roczniku tego nie potrzeba robić - ale wg mnie nie zaszkodzi
Swoją drogą że takie gówno produkuwali przez tyle lat |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:01, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
tulejke wklej na klej i bedzie chwile OK |
|
|
kmieciu94 |
Wysłany: Nie 16:26, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
... |
|
|
ml |
|
|
ml |
|
|
kmieciu94 |
Wysłany: Nie 13:38, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
... |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 7:30, 11 Kwi 2019 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: |
i rada - warto sobie zaznaczyc czymkolwiek wzdłuz całego rozrusznika kreche, bo da sie odwrócic stojan z magnesami potem, - a podobno jak sie źle zamontuje to potrafi sie kręcic do tyłu |
To jest ważne wg mnie - może inny rozrusznik ale kumpel miał WR450 - gdzie ktoś wcześniej rozebrał rozrusznik i przesunał stojan. Ile on się z nim nawalczył aby dojść co jest przyczyną .
Ten rozrusznik to na filmie kreci fajnie - ale tylko ciekawe dlaczego tak siada szybko ten akumulator.
Może taki głupi pomysł - próbowałeś na kablach rozuchowych podłaczyć pod np aku z samochodu?
Może ten akumultaor za 60 zł to jakaś padaka
Nie zaszkodzi zajrzeć i posprawdzać jednak cały ten szajs zwany rozrusznikeim w KTMie . Przy okzaji zobacz ile zębów ma bendix - bedziesz wiedział czy to stry czy nowy typ. Ja mam już nowy z większa ilościa zębów - ponoć jest lepszy
A przy okazji nie widzę aby była gdzieś wyprowadzona rurka odpowietrzenia korka od benzyny - u mnie idzie to w nakrętkę od sztycy półki . Może masz to inaczej |
|
|
patryk46 |
Wysłany: Śro 21:50, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Dzięki za rady na weekend się za to weźmiemy i dam znać co tam się stało |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:29, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
dokłądnie - a roboty nie jest duzo, jedynie troche upierdliwe montowanie komutatora na szczotki trzeba najlepeiej mieć kilka rąk
i rada - warto sobie zaznaczyc czymkolwiek wzdłuz całego rozrusznika kreche, bo da sie odwrócic stojan z magnesami potem, - a podobno jak sie źle zamontuje to potrafi sie kręcic do tyłu |
|
|
rrolek |
Wysłany: Śro 18:54, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Witka
Nie wiem jaki dokładnie rozrusznik tam jest, ale może być ze w stojanie są magnesy stale zamiast cewek. Te magnesiki w niektórych wersjach Mitsuby potrafią się odklejac i zmielić albo przesunąć wewnątrz stojana. W efekcie jest zły rozkład pola magnetycznego co skutkuje zwiekszonym poborem prądu a przy tym jednocześnie znacznie obniżonym momentem rozruchowym.
Sugeruje wiec zajrzeć. Roboty to chyba niewiele.
Pozdr rr |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:14, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
oczywiscie i tak paliła moja fura z rozrusznika ( mimo ze miała kopke i powinienem odpalac z kopa jako pierwszy rozruch )
tylko ze mialem wszystko dograne, nowe szczotki rozrusznika, bendiks sprawny, wyregulowany luz międzyzębny, wszystko nasmarowane, zęby wszędzie w stanie idealnym. i chodził z dotyku wystarczy że bedą zęby wysmigane i juz sa problemy |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 14:40, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
hehe - ale bym chciał kopnik miec we Freedku.
Jak popatrzysz to ludzie mają róznie - nawet YT jest coś co opisują Voodoo czy jakoś tam.
Moj teraz zapalłi z dotyku - tzn jak się wzbudził akumulator i przekręcił wałem.
Ale zdarza mu się że jak zimny czasami ma foch i nie jest to za pierwszym razem
Ja nigdy go nie kręce tak długo - jak to napisac - kręce go "krótkimi" seriami ale to tylko jak nie chce zapalić jak jest zimny.
Jak jest ciepły to pali w ułamku sekundy .
Tylko jak go wyłoze do góry kołami - to czasami musze pokecic - ale to tak dwa trzy razy i chodzi - ale wiadomo z jakich przyczyn |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 13:49, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
generalnie w tych silnikach w EXC rozrusznik był opisywany jako rozruch na gorąco na zimno zalecali odpalac z kopa
wiec to normalne |
|
|
patryk46 |
Wysłany: Śro 12:56, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
To jest moto kolegi tylko coś nie mógł dodać tematu. Kupił jakiś najtańszy aku za 60zl ale na starym ori było dokładnie tak samo. W każdym razie tak jak mówicie rozbierzemy i popatrzymy co go boli. Ale powiedz mi jeszcze jedna rzecz, to normalne że on na początku tak ciężko pali jak jest zimny? Ja wiem ze exc TPI to co innego ale kurczę u mnie zawsze brzdęk i chodzi czy ciepły czy zimny a tutaj jak postoi dłużej to ma tak jak na filmie że nie chce odpalić. To jest normalne w tych freeridach czy coś jest nie tak?
Świeca nowa włożona od razu po kupnie |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 12:27, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Jaki masz akumulator - bo ja kupiłem do swojego JMT lithowojonowy i muszę go zareklamować - bo niby jak się jeżdzi to kręci i odpala od pół gwizdka - ale jak postoi nawet kilka godzin po jeździe nie kręci.
Coś jak na Twoim filmie
Włożyłem oryginał - bo lepiej działa a JMT wraca do sklepu na sprawdzenie ( też pokazuje na full naładowanie a prądu z niego nie ma)
Tu masz garsc info - z tego co pamietam motor był długo sprzedawany - zrobiłbym podstawyw serwis - tulejki smarowanie itp przy rozruszniku.
https://ktmfreeride250.wordpress.com/hard-starting/
Sprawdź też wszystkei styki na kablach aku i rozrusznika.
Masz juz nowy bendix czy stary ?
Wielkiego doświadczenia nie mam - rok z Fredkiem - ale tu pewnie pomoże kazdy kto ma 2T Ktma z rozusznikeim
edit
Nie wiesz jak świeca i gaźnik ? - sprawdzaliscie.
Poszedłem teraz do garazu zobaczyc jak mój - z aku lithowo jonowym jest smiesznie - bo prawie nie krecił - odczekałem 20 sekund po pierwszej próbie i jakby się wzbudził i kreci jak Twój na poczatku filmu,
Ale mój Fredek pali od praktycznie przekręcenia wałem. |
|
|