Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Wto 1:20, 24 Gru 2019 Temat postu: |
|
i jak testy chinskiej magury? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Nie 21:16, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
To zależy od pomy - ja polerowałem magure i nic to nie dało. |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Nie 20:14, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Miałem u siebie tak samo, wypolerowałem wnętrze i założyłem nowy tłoczek(są zdjęcia w galerii). 150 godzin i nic się nie dzieje, tylko zmieniam co sezon olej w układzie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:02, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
nie da rady, pare wyjazdów i znowu bedzie ciekło/przepuszczało. szkoda kasy na zestawy naprawcze |
|
|
spajder |
Wysłany: Nie 13:58, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Jest źródło problemu. Tak jak pisałeś powłoka zdarta, oprócz tego porwana uszczelka. Da rade nowy tłoczek śmigać z uszczelkami w czymś takim? Co mnie jeszcze zdziwiło, to że po 5 mth zmiany płynu w tej pompie na dot 4 zebrał się muł w zbiorniczku.
[img]https://zapodaj.net/0ac19b175f37d.png.html[/img]
[img]https://zapodaj.net/4a9e3aca3029f.jpg.html[/img] |
|
|
Fourier |
Wysłany: Sob 19:06, 13 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Tak jak pisze Henio i oprócz tego spr czy materiał się nie łuszczy. Niestety pompy magury mają to do siebie że z czasem schodzi powłoka (nowsze roczniki bardziej niż stare) i z tym już nic nie zrobisz. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:29, 13 Kwi 2019 Temat postu: |
|
bedzie pasować
tylko zestaw naprawczy nic nie da jak uszkodzona jest powierzchnia pompy - wiec umyj ją porządnie, najlepiej jakis zwymacz do hamulców i obejrzyj pod swiatło jak to wygląda jak są wzdłużne rysy to szkoda kasy na zestaw naprawcyz |
|
|
spajder |
|
|
spajder |
Wysłany: Sob 11:59, 13 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Z pompy na motocyklu wychodzi śruba 9,5mm |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:40, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
najgorszy problem takiej pompy jest dla mnie taki - jak ktos pracuje cały tydzien i ma jeden dzien w tygodniu żeby siaść na moto - czyli pewnie wiekszosc tutaj kierowców siadasz a tu nie ma sprzęgła... z tą pompą na pewno tak sie moze dziać. wiec jak dla mnie dobra opcja kto ma duzo czasu a mniej gotówki
srednicy gwintu nie znam - ale tez jest kwestia montazu przewodu, w ktmie brembo ma specjalną mufke bo inaczej jakby sie wkręciło czołowy przewód to by sie zaślepił ( musiał by byc przewód z oczkiem pod kątem 90 stopni z drażoną srubą )
ale pompe da sie dopasowac np AJP z gasgasów nawet trialówek |
|
|
cyqor |
Wysłany: Pią 19:19, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
spajder napisał: | W likend dopiero będę miał jak zobaczyć, to dam znać o tym gwincie, a którą dokładnie śrubę chodzi? |
Jaką śrubą przykręcony jest wężyk od płyny idący w stronę silnika?
Znając jej wymiar można dopasować inną pompę z takim samym wymiarem śruby. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 17:12, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Ta pompa to kopia Magury hymtec 163 przeważnie w wersji 9,5 mm ale podobno wystepują też 10,5 mm. 2 tygodnie temu były po 110 zł więc w cenie zestawu naprawczego. Można znaleźć podzielone opinie - jedni piszą że działa bez problemu a drudzy że materiał jest słaby i przy glebie wszystko pęka.
Daj znać jak jest rzeczywiście i porób może jakieś zdjęcia tłoczka itp czy to jest kopia 1:1 |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Czw 22:33, 11 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Daj znać jak to chodzi ,bo sam jestem ciekaw czy warto |
|
|
spajder |
Wysłany: Śro 21:23, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
W likend dopiero będę miał jak zobaczyć, to dam znać o tym gwincie, a którą dokładnie śrubę chodzi? |
|
|
cyqor |
Wysłany: Śro 19:33, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Jaki rozmiar gwintu ma śruba która wchodzi w oryginalną pompę przy kierownicy? |
|
|