Autor |
Wiadomość |
PIO5559 |
Wysłany: Wto 18:14, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
KTMonster napisał: | Zależy jakie moto bo ma znaczenie waga własna motocykla. Np dla excf250 sprężyna 69 to waga 75-85 ale dla 450 to będzie już pewnie inna sprężyna dla tej wagi. Dla tego samego moto sprężyna 76 to już 95-105kg (btw mam taka na sprzedaż). |
Czy ta sprężyna 76 ciągle u Ciebie leży??? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:25, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
285 cm wzrostu to niezła żyrafa z ciebie
jak dotykasz palcami to znaczy że jest OK i tak ma byc - to nie chopperek zeby miec ugiete nogi przy podpieraniu sie
a jak chcesz obnizyc zawieszenie to trzeba zrobic mechaniczną ingerencje - np zastosowac tulejke na zdezak odbicia wewnątrz amortyzatora |
|
|
sołtys |
Wysłany: Pon 19:13, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
chodzi o ktm exc 300 z 2014. dopytuję bo mam założona 76-250 . mam 285 wzrostu 1 105 wagi ale przy tej sprężynie palcami dotykam ziemi. sag ustawiony prawidłowo.no i zastanawiam się na lekkim obniżeniu. może polecicie jakiś patent |
|
|
KTMonster |
|
|
KTMonster |
Wysłany: Pon 18:40, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Zależy jakie moto bo ma znaczenie waga własna motocykla. Np dla excf250 sprężyna 69 to waga 75-85 ale dla 450 to będzie już pewnie inna sprężyna dla tej wagi. Dla tego samego moto sprężyna 76 to już 95-105kg (btw mam taka na sprzedaż). |
|
|
sołtys |
Wysłany: Pon 18:37, 15 Kwi 2019 Temat postu: sprężyna |
|
ktoś mi wytłumaczy czym różnią się te sprężyny i pod jaką wagę rajdera są?
69-250, 76-250 |
|
|