Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
adam.poznań
Wysłany: Pią 8:12, 26 Kwi 2019
Temat postu:
ok dzięki za info, fakt jest taki że to sprzęt nie pierwszej młodości, gaźnik wyczyściłem i wyregulowałem zgodnie z serwisówką, ale może masz racje, że już ząb czasu zrobił swoje, choć muszę przyznać że oleju nie bierze, nie dymi, odpala na dotyk (tylko na ssaniu), jak ciepły to chodzi wyśmienicie, tylko na zimnym/letnim lubi zgasnąć na wolnych... i tak robił od początku, tylko że miałem zwykłe sprzęgło i wystarczyło lekko dodać gazu, a z rekushem jak dodam gazu to pale sprzęgło... widać będę musiał z tym żyć, poczekam aż stanieją elektryki...
ciernik
Wysłany: Wto 21:21, 23 Kwi 2019
Temat postu:
Masz problem egzemplarza nie modelu. Na moje oko przynajmniej.
Mialem chyba wszystkie ktmy i jak egzemplarz sprawny to i w miarę kulturalny jak na wyczynowy motocykl.
Im nowszy tym bardziej przyjazny w użytkowaniu.
Wtrysk chodzi super.
Masz trochę stary model. Jak trochę wyeksploatowany może mieć swoje humory.
Ssania używałem w niewielu moich KTM. Na gaźniku czy wtrysku. Nawet przy zero stopni także można to najpewniej wyregulować.
adam.poznań
Wysłany: Wto 20:58, 23 Kwi 2019
Temat postu:
ale ja skuter mam, tylko że kierownica jest na wysokości lusterek samochodów, czyli między autami zapomnij, a KTM ma kierownice nad lusterkami osobówek i pod lusterkami od busów, śmigam między autami aż miło, oni stoją - ja jadę... o ssaniu myślałem ale to nie rozwiązuje problemu reklusa, a zamiast sprzęgła mam tylny hamulec i tak się przyzwyczaiłem ze już do sprzęgła nie wrócę... do miasta rewelacja... może ktoś ma wtrysk w swoim i się wypowie???
rrolek
Wysłany: Wto 17:54, 23 Kwi 2019
Temat postu:
Witka
Ło Jezu.......
Kup kitajski skuter. Niezawodność i smigalnosc w mieście podobna. Koszty żadne. Noooo.... iiii.... nie szarpie na rekluzie.
Worki. No nie mogłem się powstrzymać.
Pozdr rr
henio12323
Wysłany: Wto 12:26, 23 Kwi 2019
Temat postu:
mozesz mu wzgobacic mieszanke na wolnych obrtoach powinna byc nieco lepiej, a ssanie mozesz sobie zastosować z SXFa i wypuscic na kierownice jako dodatkowa dzwigienka
adam.poznań
Wysłany: Wto 10:59, 23 Kwi 2019
Temat postu: ktm exc 450 - 500 na wtrysku
pytanie do posiadaczy exc na wtrysku, chodzi o ssanie, w ciepłe dni po 1-2 godzinnym przestoju, czy trzeba go odpalać na ssaniu póki się nie rozgrzeje, żeby móc w ogóle dalej jechać. mam wersję 2003-2008 exc450 gaźnik i jak latam po mieście od klienta do klienta, zostawiam moto na godzinę dwie i potem jadę dalej, to muszę go grzać zanim ruszę bo inaczej chodzi nie równo, a mam rekluse i mnie to mocno irytuje, w zasadzie to jedyna wada to ssanie pod bakiem (mega nie poręczne) a może jest na to jakiś patent??? mam kilka motocykli i w żadnym nie mam tego problemu (ale pozostałe mają wtrysk) ssanie odpalają tylko rano po nocy jak mocno zimny...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin