Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shimy
Wysłany: Pon 7:59, 29 Kwi 2019
Temat postu:
s4e napisał:
Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg.
W takim przypadku wypada zajrzeć troszkę głębiej, niezbędne minimum to zdiagnozować stan łożysk ukrytych pod "czapką" rozrządu i pod lewym deklem, takie drobiazgi jak dł. sprężynki zaworu by-pass itp.
Stan napinacza to ostatnia rzecz, którą powinieneś kontrolować w LC4 bo łańcuch żyje o wiele dłużej od np. łożysk dzwigienek zaworowych ale o tym wspomiał już henio
s4e
Wysłany: Sob 21:34, 27 Kwi 2019
Temat postu:
Historia motorka jeat nieznana tak jak i przebieg. Skoro nie jest to jeszcze alarmujacy stan, bede jezdzil i kontrolowal.
henio12323
Wysłany: Sob 8:31, 27 Kwi 2019
Temat postu:
w lc4 te łancuchy są wieczne i bardziej sie slizgi zuzywaja niz wyciąga łancuch - ale warto okresowo wymienic, jak przebieg jest znaczny a nie znana historia to bym przemyslał wymiane
Adioss995
Wysłany: Pią 19:53, 26 Kwi 2019
Temat postu:
Nie jestem pewny ale chyba serwisowka mówi że jak zostały 4 to trzeba wymieniać
Zresztą ja na twoim miejscu bym myślał o wymianie
Albo jeździ tylko często sprawdzaj ten napinacz jak zostaną 2 to wtedy wymień
s4e
Wysłany: Pią 13:42, 26 Kwi 2019
Temat postu: Łańcuch rozrządu - okreslenie stanu po wysunieciu napinacza
Odkrecilem napinacz rozrzadu, jest wysuniety na 12 z 16 zabkow, czyli zostaly jeszcze 4mm/kliki do wysuniecia max. Jak to sie ma do koniecznosci wymiany lancucha lub slizgow? Wg mnie nie ma jeszcze koniecznosci grzebania, ale wole sie upewnic zeby nie narobic strat.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin