Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 6:15, 01 Cze 2019 Temat postu: |
|
dorobic odpowiednią tuleje do montazu |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Pią 17:02, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
Uważałem jak z jajkiem, w takim układzie jak to poprawnie zamontować? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 16:04, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
pewnie uszkodziles przy montazu bo bardzo łatwo o to, w ktmie z 90% uszczelniaczy jest metalowych i to w zupełnosci wystarczy |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Pią 12:24, 31 Maj 2019 Temat postu: |
|
Panowie, zdemonotwałem stary nowy założyłem ale też się poci .
ogólnie dla mnie na logike to nie ma prawa działać bo oring jest metalowy wiec metal styka z metalem -nie ma to izolacji .
jakies patenty na to ?
jak to u was wygladało ? może zasmarować przed założeniem simeringu jakims klejem/uszczelniaczem ? |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Śro 16:05, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
No chciałem uniknąć wkrętów ale chyba tak spróbuję |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 13:05, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
podwazac srubokretem bo to bardzo twarda stal , albo wkrecic sie wkretem i ciagnac , jesli to blaszane oryginaly to dosc ciasno siedza |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Śro 11:17, 22 Maj 2019 Temat postu: |
|
Dobra Pany, po tysiącach informacji i pomocy ziomka z im Motors udało mi się znalesc odpowiednie. Większy to 22 x 32 x 7 a mniejszy od biegów to 12 x 16 x 3.
SA na pewno dobre bo już widzę że będą pasować.
Pytanie teraz jak zdjąć stare które mocno się trzymają tak aby nie uszkodzić i nie narobić krzywdy? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 7:01, 16 Maj 2019 Temat postu: |
|
12x16x3 theszall dal linka do fiszki
mialem na mysli 620 , ale moj blad, faktycznie na fiszkach tez mam ten simmering , dodatkowe uszczelnienia sa na walku zmiany biegow , ale to w srodku silnika ( 2 oringi i V-ring pod dzwignia) |
|
|
Zbys20 |
Wysłany: Śro 16:31, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
Nic nie widać... |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Śro 10:40, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
[img]https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/60473406_677702302664099_8235766602314809344_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=e6b08c7f5fc5babb97e9fa5e545099c1&oe=5D69C7FD[/img]
ktoś poratuje ? jakieś wymiary ? |
|
|
theszall2t |
Wysłany: Wto 12:56, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
2003 to jeszcze nie jest taki stary .
Na pewno nie trzeba rozbierać silnika , pytanie tylko które to simmeringi z ktm parts żebym mógł je chociaż znaleść. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 12:32, 14 Maj 2019 Temat postu: |
|
w starszych wersjach mimo ze budowa silnika ta sama , byly 2 oringi i v ring p. pylowy - ale uwaga , dostep do oringow doopiero po rozebraniu silnika .., w mojej 620 jak cieklo to wpasowalem jakis simmering , prawdopodobine taki jak z fiszki , widze ze wkoncu ktos poszedl tam po rozum do glowy . Ot KTM |
|
|
theszall2t |
|
|
theszall2t |
|
|
theszall2t |
|
|