Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LukAs
Wysłany: Wto 1:35, 21 Maj 2019
Temat postu:
Właściciel stwierdził, że zrobi jedną jazdę na tym moto i wtedy sprawdziwmy luz zaworowy. Tak czy inaczej będą do zmiany. Tam jest wsadzony jakiś komp GET atheny. Można się połączyć z tym telefonem i wszystko modyfikować. Z tego co się dowiedziałem to moto ma pełny wydech atheny, komp do modyfikacji i jednocześnie seryjna mapa wgrana
Więc mogło trochę chyba na za ubogiej mieszance wypalić jednak te zaworki..
LukAs
Wysłany: Śro 20:17, 15 Maj 2019
Temat postu:
Okazało się, że z 30-35mth temu zawory były tylko sprawdzane, a nie regulowane
Nie wiem jakie miały wartości, ale i tak nieźle siadły.
Ciśnienie paliwa podczas pracy silnika to 3.5 bara, przy odkrecaniu manetki spada do 3.45 max.
bully
Wysłany: Śro 12:46, 15 Maj 2019
Temat postu: Re: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa
LukAs napisał:
Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth.
Nie odważyłbym się juz uruchamiać tego silnika bez wymiany zaworów
henio12323
Wysłany: Śro 10:57, 15 Maj 2019
Temat postu:
wlasnie o to chodzi ze ktm mierzy na wysokim wydatku pompe a nie statycznym pomiarze
LukAs
Wysłany: Śro 10:46, 15 Maj 2019
Temat postu:
Kropla się nie pojawia. Ciśnienie sprawdzałem raz na wtrysku podłączonym pod instalację, raz na wyłączonym.
Serwisówka mówi o podłączeniu urządzenia diagnostycznego i włączenia trybu sprawdzania pompy paliwa, podlączenia się za pompą i dalej specjalnym wężykiem do baniaczka jakiegoś.
Sprawdzę jeszcze dziś z ciekawości na odpalonym silniku.
Tak pracuje teraz wtrysk:
https://drive.google.com/open?id=1Ky6dDQI48MLa2np70UuMToo7nrPFQ5MB
henio12323
Wysłany: Śro 6:57, 15 Maj 2019
Temat postu:
a serwisówka mówi o statycznym pomiarze ? 2.9 to nie duzo ale po odpaleniu silnika cisnienie moze byc większe spadki mogą byc przy kiepskiej pompie przy gwałtowych odkręceniach, wiec jak sie nie dławi to raczej cisnienie jest niskie ale jeszcze powinno działać
przy okazji jak sie bawisz, zdemontuj wtrysk wzbudź pompe i zobacz czy nie pojawia sie kropla na koncu wtryskiwacza
LukAs
Wysłany: Wto 21:45, 14 Maj 2019
Temat postu: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa
Siema. Moto niedawno przestało palić, paliło tylko na ssaniu, potem przestało całkiem. Zajrzałem do zaworów, ssące podparte, musiałem już dąć najcieńsze płytki. Więc przy następnej regulacji raczej zrzucam głowicę żeby sprawdzić zawory i gniazda. Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth. Po regulacji dalej nie palił i wziąłem się za wtrysk. Po wyczyszczeniu zaczął palić i na ssaniu i bez ssania. Przy okazji sprawdziłem ciśnienie paliwa. Wpiąłem się miedzy wtrysk a pompę i wychodzi 2.8-2.9bara przy kręceniu. Serwisówka mówi 3.3-3.7. Czy zmieniać już pompę? Zastanawiam się, że to niskie ciśnienie mogło spowodować ubogą mieszankę i może przez to tak osiadły te zawory.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin