Autor |
Wiadomość |
jess34 |
Wysłany: Pon 16:53, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
Panowie używajcie Polskiej gramatyki jak piszecie |
|
|
Gierek |
Wysłany: Pon 14:40, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
Gdyby to było nieskuteczne to nie pisał bym tego żeby nie zawracać nikomu gitary radami niewiadomo z kąd. 3 moto można powiedzieć robi na takim patencie i trzyma, jeździ ze mną tym VOR-em w którym to ma zastosowane i naprawdę ok, dla niego dorabianie uszczelki musiało by być mega dokładne co do grubości z uwagi na to iż ma rozżąd na kołach zębatych więc dorabianie w tym przypadku to nie jest taka prosta sprawa... |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Nie 22:23, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW |
Od KTM nie pasuje.
Gierek napisał: | Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób... |
Gorzej będzie jak puści i do cylindra dostanie się woda... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:51, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
jak chcesz mam do sprzedania nówke uszczelke pod głowice oryginał KTM... jc pisz na PW |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Nie 21:47, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
Gierek napisał: | Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł... |
A co za moto ma kolega? |
|
|
Gierek |
Wysłany: Sob 17:15, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
Istnieje bardzo tani i bardzo skuteczny sposób na ponowne użycie starej uszczelki, proszę nie brać tego jako kowalstwo artystyczne gdyż patent sprawdzony i działa, otóż lecimy papierem ściernym powierzchnie uszczelki aby usunąć tą warstwę która przywiera do aluminium, następnie malujemy uszczelkę farbą żaroodporną w spray-u. Jeżeli nie spartoli się malowania uszczelka nie ma prawa nic puścić... Patent wymyślony przez kolegę z uwagi iż do jego moto ciężko o uszczelke pod głowice a jeśli nawet to kosztuje 4-5 razy więcej niż do ktm-a, Spróbuj zrobić tak jak pisze nie masz nic do stracenia jedynie spray który kosztuje 15 zł... |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Sob 14:17, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama |
Niestety. Kosmetyczne zmiany np średnica cylindra itp... Dorobiona uszczelka będzie z blachy+dwustronnie tektura. Powinno być ok? Firma wydaje się być rzetelna i doświadczona w temacie. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 14:14, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
tylko ten silnik jest na bazie ktma i byc moze uszczelka jest ta sama |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Sob 14:12, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
wójo napisał: | nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł |
Do KTM owszem, ale nie do Sherco. Dorobię uszczelkę w Morpak'u. U nich wyjdzie ok 80 zł |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 13:59, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
nowa uszczelka w serwisie oryginał około 100zł, w zamienniku caly komplet top-end około 150zł |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 13:40, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
i na pewno 200 nie kosztuje także szukaj |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 12:54, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
hej
motogodziny nie mają tu wpływu, raz zgnieciona uszczelka traci swoje właściwości, może będzie trzymać, ale nie pakowałbym drugi raz tej samej,
pozdro |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Sob 12:05, 12 Maj 2012 Temat postu: Uszczelka pod głowicą 450 |
|
Witam, po ostatnim remoncie 4t okazało się że muszę jeszcze raz otwierać silnik, nowa uszczelka pod głowicą nakręciła 0,9mth, zakładać nową uszczelkę? 200zł piechotą nie chodzi - jest konieczność zakładać nową? |
|
|