Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 9:04, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
nie ma reguły to i to jest dobry motocykl, TPI wg mnie jeździ lepiej, niby zestrojony super gaźnik tez jest ok - ale trzeba umiec go zestroić, mi sie osobiscie nie chce bawic i czuje że np przy spadku temperatury nie jeździ tak jak latem. jak widze to ceny nie roznia sie mocno, a ostatnie gaźniki mysle że zawsze bedą w cenie dla kogos kto bedzie uważał że wtrysk to nieporozumienie |
|
|
rooland |
Wysłany: Czw 8:41, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
Cześć,
odświeżę trochę temat.
Jak myślicie jest sens kupowania używanego, od zaufanego i pewnego sprzedawcy ktma 2t 250 2017 (gaźnik) czy dołożyć i kupić TPI z niepewnego źródła ? Nie jeżdżę co weekend bo nie mam czasu, jakieś żwirownie, czasem przeloty i czasem wypad w góry na kilka dni. Jak myślicie... gaźnikowce szybko będą tracić na wartości? Bo nie ma co się oszukiwać, TPI fajne sprzęty ale aktualnie są odpowiednio droższe od ostatniego wypustu gaźnikowca... |
|
|
amek721 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:21, 14 Lip 2019 Temat postu: |
|
kuzyn w 2019 chile dalej to ma :/
próbował uszczelniać ale ten korek jakiś *ujowy[
rozwiązanie jest takie żeby nie nalewać do pełna to nie wylatuje. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 21:14, 14 Lip 2019 Temat postu: |
|
pierwsze TPIki miały z tym problem. Widziałem jak ktoś założył donuts'a (tego z gripów) pod korek i było lepiej |
|
|
cieniak16 |
Wysłany: Sob 21:25, 13 Lip 2019 Temat postu: |
|
Przekrecony w prawo i zabezpieczony ogólnie sztywno siedzi korek |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:07, 13 Lip 2019 Temat postu: |
|
a dobrze załozyłes korek ? zwykle sie nic nie poci |
|
|
cieniak16 |
Wysłany: Sob 20:54, 13 Lip 2019 Temat postu: |
|
Ktoś z was może uszczelnial korek wlewu oleju do mieszanki po jeździe zobaczyłem że poci się z pod korka i myślę jak dobrze uszczelnić to miejsce. Macie jakieś propozycje? |
|
|
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Pon 14:06, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Dla mnie to obojętne co będę wlewał.
Powtarzam, została mi końcówka tego oleju, który również ma rekomendacje do TPI. Tyle. |
|
|
patryk46 |
Wysłany: Pon 13:55, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
HusqvarnaaFC350 napisał: | Nikt nie eksperymentuje. Cena tych olei jest praktycznie identyczna. Mam końcówkę tego oleju z poprzedniego motocykla. Olek poleca ten olej do TPI, na opakowaniu również jest kompatybilność z wtryskiem. Idąc Twoim tokiem to skrzyni nie dajesz innego oleju niż zaleca producent? |
Akurat ja do skrzyni też daje motorexa ale nie o to chodzi. Nie zrozumiałeś mnie. Dziwie się ludziom którzy kupują motocykl za 30-40k i zastanawiają się czy można wlać jakiś tam olej czy nie można. Pytam się po co narażać się na dodatkowe koszty skoro producent zaleca dany olej i wiadomo że na tym oleju będzie wszystko ok. Tym bardziej że mówisz że cena jest taka sama. Nie rozumiem takiego postępowania. Co chcesz osiągnąć zmianą oleju na inny? Sam mówisz że koszt taki sam czyli co? Chcesz zrobić producentowi na złość i pokazać że na innym tez się da ? No pewnie się da ale wytłumacz mi po co?? |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 13:23, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
ponoć leją i chwalą; ja jeździłem na belray si-7 (taki był zalecany) i tłoczek przy 100mth był jak w gaźniku przy 50 tak mi przypadł do gustu, że teraz w gaźniku mieszam ten sam olej - świetnie się wypala |
|
|
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Pon 10:29, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Nikt nie eksperymentuje. Cena tych olei jest praktycznie identyczna. Mam końcówkę tego oleju z poprzedniego motocykla. Olek poleca ten olej do TPI, na opakowaniu również jest kompatybilność z wtryskiem. Idąc Twoim tokiem to skrzyni nie dajesz innego oleju niż zaleca producent? |
|
|
patryk46 |
Wysłany: Pon 10:24, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Niby można ale po co eksperymentować ? Nie rozumiem tego. Ryzykujesz zatarciem sprzętu za gruba kasę bo szkoda kilka zł na olej? Ja leje od nowości motorexa, mam teraz 90mth i nigdy nie było żadnych problemów |
|
|
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Pon 7:37, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Ipone Samurai niby też spełnia normę TPI. Można go śmiało lać? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 5:52, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
Z tego co widziałem to ludzie też uszczelniają korek wlewu oleju do mieszanki ponieważ jak Moto przechylone potrafi tam sączyć delikatnie, czyli może i dostać się woda. Delikatnie owinąć czymś gwint i zakręcać. |
|
|