Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Nie 21:32, 13 Maj 2012
Temat postu:
na 90% gaznik , dellorto sa czule na regulacje , ja swojego glownie z tego powodu wywalilem , zalewal mi na zimno , czasem pol godziny skakalem....
wójo
Wysłany: Nie 19:51, 13 Maj 2012
Temat postu:
Gaznika nie wykluczam w 100% ale to normalka ze zalejesz lc4 jak pare razy przekopiesz na ssaniu bez odpału. Jak za pierwszym nie odpala ze ssaniem, to niech spróbuję drugi raz ale bez ssania.
dawid
Wysłany: Nie 19:32, 13 Maj 2012
Temat postu: sxc 400 lc4
Witam mam do was małe pytanie, mam na oku sxc 400 z 1999 roku może mi ktoś powiedzieć jak ma sie sprawa z odpalaniem zimnego silnika przy użyciu ssania? podobno w tych modelach były montowane dwa rodzaje gaźników delorto i Mikuni kolega ma taki sprzęt i gdy go odpala na zimnym silniku ze ssaniem po 2 kopnięciach zalewa silnik i już nie chce odpalić czy to jest kwestia gaźnika czy jest jakaś inna przyczyna?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin