Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:49, 18 Cze 2019 Temat postu: |
|
jak ma rowek to do wymiany, mozna próbowac nie dobijac czasem uszczelniaczy do konca żeby pracował uszczelniacz nie w rowku. ale to nie zawsze jest mozliwe. oczywiscie na nowym uszczelnieniu jakis czas polata ale fachowo sie powinno wałek zmienic tez
srubke składa sie na klej do gwintów |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 17:43, 18 Cze 2019 Temat postu: |
|
Dabra pany, wziąłem się za to w końcu i pompe rozebrałem, co łatwe nie było a zwłaszcza sciągniecie drugiego simmeringu.. No ale do rzeczy, jak ocenić stan wałka? Widzę że ma wyrobiony cienki rowek, luzów przy ruszaniu nie ma.
Pytanie odnośnie składania tego do kupy, przy odkrecaniu śrubki która trzyma wirnik zauważyłem że była tam najprawdopodobniej pasta uszczelniająca. Czy nakłada ja się gdzieś jeszcze przy składaniu czy tylko na ten gwint od wałka? |
|
|
LukAs |
Wysłany: Pon 23:45, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
U siebie wymieniłem cały ten zestaw i śmiga już 150mth. Ale warto też ocenić stan wałka bo tam może być problem. Pytanie jak bardo się leje. Wyjmij to, oceń jak to wygląda i naprawiaj. U mnie części gumowe były sztywne na maksa. Po zmianie jest ok. Ale kumpel miał to samo w smr, ale okazało się, że wałek był wytarty. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:55, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
tak ta " dziurka" to tak na prawde otwór i służy jako dren pomiedzy uszczelnieniem wody a oleju - zeby sie doszło do zmieszania, wiec jak cieknie to uszczelnaicz do wymiany, mozna kupic albo wszystko i wymienic w ciemno albo rozebrac, ocenic co uszkodzone i to wymienic |
|
|
BLCKSHP |
Wysłany: Pon 19:54, 03 Cze 2019 Temat postu: Pompa, wyciek? |
|
Witam. Podpinam się pod temat z pytaniem, dziś po jeździe zauważyłem mała plame Prz dziurce od pompy wody. Czy to oznacza że zimmering się zuzyl? I trzeba zastosować zestaw naprawczy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:20, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
w 2T jak pamietam na głowicy nic nie było zadnejgo odpowietrzeniam wiec wystarczy pomału nalac płynu ( im wolniej sie leje tym lepiej i szybciej sie odpowietrza, na koniec warto przechylić moto tak żeby korek chłodnicy był najwyzszym punktem, mozna odpalic na chwole bez korka dolać do odpowiedniego stanu i tyle. wg ksiazek ma byc około 1 cm nad żeberkami, ja zawsze leje pod korek - co sie nie odpowietrzyło to sie odpowietrzy tym nadmiarem to raz, a dwa ze co ma wywalic to sobie wywali a reszta zostanie |
|
|
sołtys |
Wysłany: Nie 21:11, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
mógłbyś podpowiedzieć jak odpowietrzyć? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:50, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
no to zaczał bym od zajrzenia do pompy pewnie nic to nawet nie kosztuje bo w obudowie jest oring jak dobrze kojarze i on powinien wytrzymac " kilka" rozbiórek. przy okazji warto wlać nowy płyn chłodniczy i odpowietrzyc układ |
|
|
sołtys |
Wysłany: Nie 19:48, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
problem jest tki że nigdy mi się nie grzała a dzisiaj wentylator jak wściekły chodził nawet na prostych |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:23, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
zdjąć pokrywe złapać za wirnik i spróbowac zakręcic - bedzie opór i sie zakręcic nie da, jak sie da to cos sie " scieło" 2 temat sam wirnik potrafi sie zuzyc / wytrzeć przy bardzo duzym przebiegu, tutaj ciezko ocenic bez posiadania drugiego wirniczka na wzór - ale on kosztuje kilkanascie złotych wiec nawet dla swietego spokoju mozna w ciemno zamontowac nowy zwłaszcza jak rozumiem chcesz sie dowiedziec o pompiue bo masz jakis problem a nie że jesteś ciekawski |
|
|
sołtys |
Wysłany: Nie 19:00, 02 Cze 2019 Temat postu: pompa wody |
|
pany jak sprawdzić czy działa pompa ,,wody " w ktm exc 300 2014? |
|
|