Autor |
Wiadomość |
Tommy24 |
Wysłany: Wto 18:34, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
arkglo napisał: | A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie. |
To też muszę sprawdzić, tylko kupię coś latwopalnego w sprayu żeby to popsikac. Dzięki za wskazówkę.
Problem rozwiązany. Pomogło kolejne czyszczenie, wymiana uszczelki,oringów i nowy zaworek iglicowy. Kupiłem też nowe dysze,ale po kombinacjach zostalo jednak na moich.Moto teraz ładnie trzyma obroty i nie gaśnie. Pozdro i dzięki za pomoc.
Podejrzewam że pod koniec sezonu sprzedam i kupię dziobaka 690 to się pochwalę 😉 |
|
|
arkglo |
Wysłany: Wto 15:59, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
A gumę pomiędzy gaźnikiem i głowica masz cała. Mi kiedyś łapał lewe powietrza i było podobnie. |
|
|
Pshemas |
Wysłany: Wto 14:06, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
oczywiście masz rację, po prostu przy regulacji swojego mikuni ustawialialem wg manuala standartowe ustawienia a później dostosowywałem tak zeby to chodziło dobrze |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 13:54, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
to po 1 dane wyjsciowe po 2 dla nowego motocykla |
|
|
Pshemas |
Wysłany: Wto 13:47, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
Mixt. adj. screw open 2,25 turns? ale może oczywiscie się myle |
|
|
Tommy24 |
Wysłany: Wto 12:24, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
Sprawdziłem ładowanie i jest między 14-15 V cały czas. Sprawdzałem też ewentualny pobór prądu na wyłączonym zapłonie i jest lepiej niż serw. przewiduje. Dziwnie bo nie mógł wtedy zrobić pełnego obrotu.
Zamówię nowe uszczelki duszę i zaworem iglicowy, ponownie wszystko umyje i zobaczymy czy to pomoże.
Ps. rano dzwoniłem do serwisu spytać o cenę. Mycie i kalibracja 350€ plus ewentualne części 😂
A macie może jakiś patent na montaż filtra paliwa pomiędzy kranikiem a gaznikiem ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:37, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
dysze dokręca sie do oporu, nic sie nie wykręca
pewnie mylisz dysze ze śrubą składu, to sie nie ustawia na pałe, tylko na odpalonym silniku kręci osłuchując efektów |
|
|
Pshemas |
Wysłany: Wto 11:09, 09 Lip 2019 Temat postu: |
|
ustaw dyszę od wolnych obrotów wg manualna (chyba 2,5 obrotu z tego co pamietam) jak nie pomoże to ustaw na 3-3,5 u mnie pomogło. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 14:01, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
to ja mialem podobny przypadek problemem był brak regulacji gaźnika - dokładniej zakres wolnych obrotów |
|
|
Tommy24 |
Wysłany: Pon 10:46, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem |
Gaznik jest czysty uwierz mi, to nie moje pierwsze Moto.
Co do regulacji to wydaję mi się że jest oke, dobrze wchodzi na obroty i równo pracuje jedynie te dziwnie zachowanie na wolnych bez gazu.Nie powiem że nie przeszło mi przez myśl oddać go do serwisu na regulację, tyle że szkoda mi wydać 150€ jeśli nie jest to potrzebne.
Ładowanie sprawdzę jeszcze dziś po pracy.
Myślałem że może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 10:28, 08 Lip 2019 Temat postu: |
|
to sprawdź napiecie ładowania,
a z gaźnikiem czyszczenie to jedno a wyczyszczenie to inna sprawa, no i regulacja pewnie by sie przydała, moim zdaniem tu masz problem |
|
|
Tommy24 |
Wysłany: Pon 10:18, 08 Lip 2019 Temat postu: Ktm duke II 640 - problem na wolnych obrotach |
|
Witam. Na wstępnie chciałbym się przywitać z wszystkimi miłośnikami 2- kółek.
Od niedawna jestem posiadaczem ktm duke II z 2000r z 15.000 przebiegu. Moto wydaję się zdrowe i nie wymęczone.
Czasem jednak dziwnie się zachowuje. Jednego dnia trzyma wolne obroty równo 2000,odpalę drugiego i już jest 2500 a innym razem znów 1500 i trzeba go podkręcić sróbą na gazniku(mikuni) bo gaśnie na wolnych. Gaźnik czysciłem,filtr powietrza wymieniony, kranik też czysty. Ogólnie czasem gaśnie na światłach bez powodu.
Ostatnio zgasł i nie mogłem go odpalić rozrusznikiem, nie nakręcił mimo że accu nowe żelowe kupiłem miesiąc temu. I to mnie zastanawia czy on oby dobrze ładuje? |
|
|