Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 19:50, 18 Lip 2019
Temat postu:
taka róznica znaczaca nie jest, ale na logike - szybciej przyspiesza to szybciej sie sciera opona
wieksze obciązenie skrzyni biegów - tylko że akurat pod tym kątem róznica jest nic nie znaczaca dla np wytrzymałości. wiec jak Tobie pasuje to smiało można zostawić
Kruz
Wysłany: Czw 17:55, 18 Lip 2019
Temat postu:
Dzieki za odpowiedz. Rozumiem, ze nie wpływa to w żaden sposób na szybsze zużycie podzespołów motocykla ?
henio12323
Wysłany: Czw 16:33, 18 Lip 2019
Temat postu:
to tylko i wyłącznie twoja decyzja. licznik nie jest przekłamywany bo bierze sygnał z obrotu koła.
kawasaki ma naped licznika na kole zdawczym i tam sie juz moze tak dziać.
jak tobie pasuje przyspieszenie i v max to zostaw jak jest, jak potrzebujesz wiekszych predkosci przelotowych to zmien na oem, to jest zawsze najbardziej optymalne przelożenie
Kruz
Wysłany: Czw 9:57, 18 Lip 2019
Temat postu: Napęd w KTM
Czesc Ekipa 👍
Od wczoraj jestem posiadaczem KTM Duke 690 z 2013 roku.
Mam pytanie, gdyż ciężko mi znalezc odpowiedz w internecie.
Motocykl ma 10500km przebiegu. Pierwszy właściciel po wyjeździe z salonu i przejechaniu 800km zmienił łańcuch i zmniejszył tylna zębatkę o 2 zęby. Motocykl jedzie ok. 185km ale za to szybciej przyspiesza(nie mam w zasadzie porównania i nie wiem jak duża to roznica) stary napęd mi zostawił, wyglada praktycznie jak nowy.
Zastanawiam sie czy przy następnej zmianie dokupić tylko zębatkę na przód, czy zostac przy tym co jest teraz i kupic taki sam.
Czy tylna mniejsza zębatka nie przekłamuje licznika w przebiegu i predkosci ? Kiedyś w Kawasaki z750 miałem mniejsza na tyle to pokazywała głupoty w predkosci i szybciej nabijała przebieg. Natomiast to był motocykl 8 lat starszy.
Wie ktoś jak jest w KTM z tego rocznika ?
I druga sprawa, czy roznica w przyspieszeniu jest naprawdę aż tak znacząca ? Czy warto wrocic później do oryginalnych ustawień ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin