Autor |
Wiadomość |
Bastek333 |
Wysłany: Nie 9:05, 03 Maj 2020 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle |
Bo juz kupilem z takim zestawem i skoro jest to mi sie bardzo podoba
Ale nie mam pewnosci czy poprzedni wlasciciel o tym pomyslal ze zmiana wydechu moze miec wplyw na sklad mieszanki. Zreszta nawet w instrukcji leovinci do decata jest wzmianka o potrzebie przeprogramowania...
Ale skoro nie ma takiej mozliwosci z ori - to zostaje tylko swinka |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:16, 03 Maj 2020 Temat postu: |
|
nie wiem jak w 390 bo nigdy mapami tam raczej nie mieszałem, ale do 125 starszych były mapy rózne dostepne, do nowszych modeli jest jedna mapa pod kazdy wydech.
skoro nie chcesz iśc w moc to po co te kombinacje zostań przy serii, ewentualnie wrzuć jakas fajną koncówke i tyle |
|
|
Bastek333 |
Wysłany: Sob 22:01, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 |
To nie chodzi o moc To moj pierwszy motocykl i nie wymagam od niego wiele - przy takiej pojemnosci nie da sie wykrzesac dodatkowych 10KM
chodzi tylko o bezpieczenstwo jednostki napedowej - zeby na pelnym gwizdku miala odpowiedni AFR - chociaz ponizej 14 - pytanie czy standardowa mapa chociaz tyle ogarnie - przydalo by sie wiedziec czy adaptacja jest tylko w zakresie closed-loop czy tez cos sie zmienia w open-loop
Czyli mapa akrapa do polifta to tylko mityczny jednorozec i zostaja ewentualnie jakies piggy-backi typu power commander itd... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:12, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
tez pracuje w aso i tez nie słyszałem o takich mapach, penwie sa jacyś magicy co kombinują z tym i w jakis sposób modyfikują fabryczne mapy - ale nie znam nikogo takiego. tez za bardzo bym nie kombinował - cudów sie nie ugra, jakbym chciał wiecej mocy to bym kupił 690 |
|
|
Bastek333 |
Wysłany: Sob 19:49, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy |
O ile sie nie myle to w power partsach nie ma decata
A jaka jest w koncu prawda a propo innych map KTM'a (do poliftow od 2017) - sa takie przystosowane do przelotow i decatow - czy to tylko bajka ? W Krakowie o w serwisie o nich nie slyszeli. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:35, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
najlepiej zobacz co ktm oferuje jako powerpartsy - tamte podzespoły jak sie montuje nie trzeba zmieniac map, grubsze dłubanie mogą sie wiązac z koniecznoscią korekt fabrycznej mapy |
|
|
Bastek333 |
Wysłany: Sob 17:40, 02 Maj 2020 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK |
A na "ile" ta orginalna mapa jest w stanie sie dostroic ? Decat i przelot LeoVinci bez dbkillera i do tego wkladka filtra powietrza z gabki ... Obawiam sie o AFR przy pelnym odkreceniu. W closed-loop to wiadomo ze sobie sam dopasuje - ale co z open-loop ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:59, 21 Lip 2019 Temat postu: |
|
tak, mapa sama sie zaadoptuje pod inne warunki pracy, moze na poczatku ciezej byc z rozruchem moze cos falowac obrotami, mozna go postawic na kilka minut na wolnych obrotach wtedy naczytuje sie i powinien chodzic OK |
|
|
LukaszKTM125 |
Wysłany: Nie 17:16, 21 Lip 2019 Temat postu: |
|
Czyli nie muszę wgrywać mapy. Sam się dostroi? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 7:52, 21 Lip 2019 Temat postu: |
|
jak pamietam w 2017 juz nie trzeba było mapy zmieniać, a inspekcje tylko z kompa |
|
|
LukaszKTM125 |
Wysłany: Nie 1:38, 21 Lip 2019 Temat postu: Ktm 390 2017 |
|
Witam planuje w swoim ktm wymontowac katalizator i poprowadzić ładna rurę. Czy po zamianie muszę jechać na wygrywa ie jakieś mapy to konieczne? Duke ma 4000tys przebiegu rok 2017 i pytanie mam czy idzie skasować samemu serwis roczny bo mi się wyświetla a nie jadę już do ktm. Trzeba pod komputer się podłączyć czy jest na to jakaś klawiszologia :d pozdrawiam! |
|
|