Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 6:11, 24 Lip 2019
Temat postu:
nie wiem nigdy w młynie nie byłem
ale tak są to te elementy kolejny to 48 na schemacie tez czesto sie uszkadza jak sie nieumiejetnie montuje wałki
Ledjonn
Wysłany: Wto 21:33, 23 Lip 2019
Temat postu:
https://zapodaj.net/e3f994d9f3ea9.png.html
21?
Takie plastikowe kółko? Ala koło od młyna?
henio12323
Wysłany: Wto 19:25, 23 Lip 2019
Temat postu:
no to jednak wymagała remontu, pewnie zrobiony na odpierdziel, a w przypadku zamiennikowych tłoków bardzo łatwo o np podwiniecie pierscienia zwłaszcza olejowego, jak chcesz rozwaizac problem to zacznij rozbierac i diagnozować. w takich motocyklach pomiar kompresji nie ma zadnego odzwierciedlenia,
w sumie jest jeszcze jedna mozliosc w 350tce na wałku rozrządu jest separator olejowy, czasem sie zdarza że ludzie to wyrzucaja całkowicie ( nie wiem czemu ) warto zdjąc pokrywe i zobaczyc czy są wszystkie elementy odmy
Ledjonn
Wysłany: Wto 17:40, 23 Lip 2019
Temat postu:
Kupiłem 30mth po remoncie, faktury i stare części mam. Gora ponoć nie wymagała remontu. Zrobiłem parę mth i luz ma ssącym sie zmniejszył także chyba gość pogonił bo góry nie chciał ruszać.
Przy nieszczelności na pierscieniach będzie tak dobrze palił?
Tylko pomiar kompresji prawdę powie ? Czy jakoś inaczej mogę to sprawdzić?
henio12323
Wysłany: Wto 16:39, 23 Lip 2019
Temat postu:
tak ma sie łozysko przesuwać, tam sa chyba takie blaszki ktore to ustalają.
i pytanie co to za remont jak nie ruszana góra i zawory ? jak wali olejem z odmy to albo za duzy stan albo nieszczelnosc na pierscieniach
Ledjonn
Wysłany: Wto 16:33, 23 Lip 2019
Temat postu: 350 exc-f problem z odma.
Witam Panowie. Jest to mój pierwszy Kat i mam dwa pytania.
Moto po kompletnym remoncie dolu ( korba tłok A sel).
Pali na strzała, wszystko git, nie kłóci. Ewentualnie dymek po postoju ale to pewnie uszczelniacze.
Wyjście odmy od głowicy jest całe zapieprzone olejem.
Wiem, że Odma wali jak tłok do roboty albo po wywrotce. Moto nie leżało.
Czy może być to spowodowane zaworami?
Ostatnio regulowalem zawor ssacy tak że chyba czeka mnie wymiana kompletu.
Ponadto podczas regulacji zauważyłem, że łożyska na walkach rozrządu chodzą po tych walkach , po prostu wewnętrzną bieżnia przesuwa się prawo lewo wzdłuż walka. Czy tak ma być?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin