Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Krystian
Wysłany: Śro 20:44, 21 Sie 2019
Temat postu:
Z opóźnieniem ale na przyszłość może komuś się przyda. Winna okazała się pompa oleju od strony sprzegła. Pompa wymieniona, zaworek, wałek i dźwigienka nowe i wszystko jak na razie gra.
Krystian
Wysłany: Czw 8:23, 01 Sie 2019
Temat postu:
W takim razie szukać muszę teraz czemu mi nie podaje takiego ciśnienia na wałek ssący. Dysze wszystkie 50.
Zaworek od ciśnienia oleju trzyma wymiar.
Raczej wymiana napinacza z oryginalnego na DT nie miałaby takiego wpływu, patrząc na obieg oleju ma niewiele wspólnego z tym idącym na głowicę.
Silnik zrobił jedną mth i krzywka z wżerem, wcześniej brak oznak zużycia.
Wykręcę wszystkie dysze, sprawdzę drożność pod światło, zamienię najwyżej stronami i poskladam, zobaczymy czy z ciśnieniem się coś zmieni.
Nie przypominam sobie czy aby serwisówka podawała jakieś informacje na temat dysz, wklejać je na klej, czy olej?
henio12323
Wysłany: Czw 6:19, 01 Sie 2019
Temat postu:
jak są gładkie to są OK, jakiekolwiek ubytki od razu byc zobaczył.
moze sie tam dostać kiedys widziałem na jeden takej dyszy jak wyłazi kawałek silikonu gdzies podało kanałem i dysza zapchana
jak pamietam bo tez ostatnio walczyłem z takim dwuwałkowcem i zacierającym sie problemem to ze wszystkich dysz powinno na oko podobnie podawać oleju, ładnie sikać w punkty styku
Krystian
Wysłany: Śro 23:46, 31 Lip 2019
Temat postu: Zatarta krzywka wałka rozrządu, ocena dźwigienek, smarowanie
Witam.
Może ktoś się orientuje jak ocenia się stan uszkodzonych dźwigienek zaworowych? Serwisówka żadnych konkretów nie podaje. Przytarło mi jedną krzywkę wałka rozrządu, jedna dźwigienka bez wątpienia idzie do wymiany, ma już wżery, jak ocenić resztę? Są gładkie.
Zastanawia mnie jeszcze fakt, czemu z dysz na wałek wydechowy tryska olejem, a na wałek ssący po prostu wycieka olej?(z obydwu dysz na ssący oleju po prostu wypływa, a efektem jest przetarta jedna krzywka druga bez zmian)Dysze sa naprzeciwko siebie, tego samego rozmiaru, zasilane z tego samego kanału, raczej można wykluczyć słabe ciśnienie oleju? Jakimś cudem dostał się syf podczas składania silnika? Pomimo niemal laboratoryjnych warunków...
Nowy wałek hotcamsa idzie ze stanów, szkoda na nim zaraz faila strzelić.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin