Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kacper007a
Wysłany: Nie 10:56, 04 Sie 2019
Temat postu:
Dziękuję za pomoc Panowie!
ciernik
Wysłany: Sob 18:27, 03 Sie 2019
Temat postu:
Równie dobre będzie 450. Nie koniecznie musisz się ograniczać do 525/530.
Te starsze i te nowsze są w podobnych cenach.
Ja bym nie kupił już starego rfsa
henio12323
Wysłany: Sob 16:47, 03 Sie 2019
Temat postu:
rózni sie wszystkim, srubki moze niektóre takie same
nowsyz silnik nie jest gorszą konstrukcją - chociaż to zalezy od perspektywy, nowa konstrukcja jest DUZO lepsza jezeli chodzi o sama jazde, silnik znacznie elastyczniejszy, duzo fajniej jeździ, mniej klocowaty niz 525, wada nieco wieksze skomplikowanie ( odseparowane smarowanie silnika, delikatniejszy rozrząd ) ale przy normalnym serwisowaniu obie maszyny kosztują podobnie w utrzymaniu. robi sie jak jest potrzeba, w nowym silniku mozna powiedziec że po 200-300 godzinach trzeba zajrzec, w 10-15 letniej uzywce róznie bywa
Kacper007a
Wysłany: Sob 14:17, 03 Sie 2019
Temat postu:
To teraz jakbyście mogli powiedzieć czym 530 dużo różni się od 525? Czy nowszy silnik w 530 jest gorszą konstrukcją? I jeszcze jedno czo ił mth lub km robi się remont w takim silniku?
henio12323
Wysłany: Czw 20:19, 01 Sie 2019
Temat postu:
czasem to chyba łatwiej znaleźć 530 niż ładne 525
525 jest "owiane" legendą, jest jszcze troche motocykli w obiegu na prawde ładnych, ale bardzo duzo to domęczone gnioty, a częsci zaczyna brakować.
sama moc na papierze to jedno a jak to jeździ to inny temat, 525 duuzo poręczniejsze jak kristof napisał po lc4 bedziesz sie czuł jak na rowerze
KristofSX
Wysłany: Czw 17:48, 01 Sie 2019
Temat postu:
ostatni wypust 525 to rocznik 2007 - i jest on najbardziej doracowany,
od 2008 szły 530 w lepszej ramie i innym silniku ale w tym budżecie może być ciężko znaleść 530.
mocowo mogą być zbliżone ale 525 napewno dużo żwawszy lżejszy i poręczniejszy niż 620,
Kacper007a
Wysłany: Czw 17:17, 01 Sie 2019
Temat postu:
Nigdy nie miałem przyjemności widzieć "na żywo" żadnego z ww modeli, czy 525 jest mocniejszy od 620? Z których roczników ten model najlepiej brać ?
KristofSX
Wysłany: Czw 14:53, 01 Sie 2019
Temat postu:
Hej
jak chcesz zakładać też koła SM to tyko 525, a i w hard terenie moto daje radę, no i jest nie do zajechania, prosta budowa silnika, tylko ciężko o dobrze utrzymany egzemplarz, ale szukaj bo czasem się zdarzają fajne sztuki.
Kacper007a
Wysłany: Czw 14:37, 01 Sie 2019
Temat postu: Ktorego Ktm'a Wybrać?
Cześć, chciałbym zmienić Moto na coś mocniejszego bo mój kat mi się troszkę znudził 2 lata ujeżdżałem lc4 620, i przyszedł czas na zmianę
i teraz moje pytanie zastanawiam się nad 525, 450, 300 2t, budżet do 12 tys. Chciałbym zakładać koła w teren i na ulicę, który z tych trzech jest najmocniejszy? Który będzie najmniej kłopotliwy w serwisie? Zupełnie zielony nie jestem, ale chętnie poczytam rady osób obeznanych , pozdrawiam 😇
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin