Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 21:53, 15 Sie 2019
Temat postu:
od siebie dodam tylk ojedna rade odniśnie wklejania, najlepiej na niewielki ubytek uzyc anaerobowy ( chyba to taki jest ) np loctite 638 na szybko zamontować łozysko, zabic uszczelniacz, tulejki dystansowe, przezłozyć oś, dorzucic jakies podkładki/dystanse i skręcic koło ośka, i połozyć poziomo ( np za oś wkręcic w imadło ) odciązy to łozysko i równo ustawi, bywa ze po zamontowaniu i załozeniu na moto ustawi sie nieosiowo, albo po wyschneiciu i skręceniu ośką cos sie bedzie chciało przestawić i pusci połączenie klejowe - wtedy duzo szybciej sie wszystko zuzyje.
ciernik
Wysłany: Czw 18:28, 15 Sie 2019
Temat postu:
jeszcze bardziej precyzyjnie można dobrać listek szczelinomierza, ale teraz te kleje sa naprawdę super i załatwiają sprawę, szczególnie przy małych ubytkach średnicy piasty
KristofSX
Wysłany: Czw 18:15, 15 Sie 2019
Temat postu:
i przy wymianie łożysk trzeba opalarką podgrzać piastę, wtedy łożysko nie wyciera piasty i też wydłużamy jej żywotność.
a co do wybitej piasty:
kuzyn kiedyś wmontował kawałek stalowej metrówki w piastę jako uzupełnienie - idealnie spasowało
ciernik
Wysłany: Czw 15:59, 15 Sie 2019
Temat postu:
Wklej na klej do powierzchni cylindrycznych tak jak pisze henio.
Będzie ok. Sprawdzone w praktyce.
Aby zminimalizować częstość wymiany łożysk, zainwestuj w tulejki dystansowe, które mają orig od strony osi.
Łożyska wytrzymują tyle ile trzymają uszczelnienia. Jak się dostanie woda to już szybko wymiana.
henio12323
Wysłany: Czw 11:44, 15 Sie 2019
Temat postu:
generalnie fachowo i długoterminowo piasta do wymiany
mozna wklejac łozyska na klej są do osadzania takich rzeczy, innego łozyska nie dobierzesz, mozna też roztoczyc piaste i dać tuleje redukcyjną ale duzo zabawy z tym
karolktm250exc
Wysłany: Czw 9:22, 15 Sie 2019
Temat postu: Problem z łożyskiem w tylnym kole. 250 EXC
Witam wszystkich,
Próbowałem ostatnio wymienić łożyska i uszczelniacze w tylnim kole w moim 250 EXC 08' i napotkałem problem na piaście od strony zębatki. Gdy chciałem wbić nowe łożysko to wskoczyło w piastę praktycznie samo, byłem w stanie włożyć je rękami. Bez wbijania, weszło z minimalnym luzem..
Gdy próbowałem kręcić nim to potrafi kręcić się razem z pierścieniem zewnętrznym, całe.
Łożyska mam dobre, Koyo 6005.
Drugie łożysko w piaście od strony tarczy hamulcowej weszło normalnie na wcisk, musiałem wbijać.
Czy to oznacza konieczność wymiany piasty? Czy może można sobie z tym poradzić w inny sposób? Dobrać inne łożysko?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin