Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 20:09, 23 Sie 2019
Temat postu:
to nie kwestia elektronicznej przepustnicy tylko wtrysku paliwa - i niestety, wiele osób po przesiadce z "potulnego" gaźnika ma takie odczucie
Gość
Wysłany: Pią 18:34, 23 Sie 2019
Temat postu:
Mogę się podpiąć do tematu? Posiadam od miesiąca 390 i nie wiem czy to moja maszyna, czy tak wszystkie mają że są bardzo czułe na kręcenie manetki gazu, nawet milimetr przekrecenia powoduje reakcje na silniku podczas jazdy... nigdy nie jeździłem motocyklem z elektroniczną przepustnica więc dręczy mnie to troszkę
Stasis84
Wysłany: Pią 7:32, 23 Sie 2019
Temat postu:
Siema, niestety zakładał mi je serwis (MK Moto z Piaseczna), więc nie mogę powiedzieć konkretnie. Założyli mi używane z jakiegoś japońca i wszystko śmiga, mówili że te fabryczne są mało odporne na wilgoć
Gość
Wysłany: Czw 18:20, 22 Sie 2019
Temat postu:
stasis84 napisał:
Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął
Czy przy okazji mógłbym zapytać jakie przekaźniki konkretnie kupiłeś?
Gość
Wysłany: Czw 18:18, 22 Sie 2019
Temat postu:
Dzięki bardzo - obczaje w weekend!
stasis84
Wysłany: Czw 16:22, 22 Sie 2019
Temat postu:
Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął
henio12323
Wysłany: Pon 11:21, 19 Sie 2019
Temat postu:
msz tez chyba w okolicy dealera ktma, ciekawe cyz nie został slad w historii, mozna by umowic sie na odczyt pamieci diagnostycznej moze tam bedzie jakas wskazówka
OctanePL
Wysłany: Pon 11:16, 19 Sie 2019
Temat postu:
Ok, ślicznie dziękuję, od tego zacznę!
henio12323
Wysłany: Pon 11:04, 19 Sie 2019
Temat postu:
ciezko tak na prawde powiedziec bardziej to wróżenie niż jakas konkretna podpowiedź,
widac ze jakis problem z prądem, sprawdź napięcie ładowania akumulatora, mozna sprawdzic sprawność samej baterii, profilaktycznie mozna przejrzec połączenia prądowe, masy
OctanePL
Wysłany: Pon 10:36, 19 Sie 2019
Temat postu: Ktm Duke 390 gaśnie podczas jazdy
Witam, mam problem z 390tka która podczas jazdy gaśnie - jazda na autostradzie, 150 na zegarze, 6 bieg, powyżej 7tys obrotów, nagle pyk i wszystko zgaslo. Próba odpalenia po ucieczce na prawy pas, na wyświetlaczu pustka prócz kodu zaczynającego się od IG - niestry nie pamiętam co było napisane dalej, zajęty byłem ratowaniem sytuacji. Po 4, 5 razie odpalił, pojechałem dalej. Wcześniej podobny problem zdarzył się raz, podczas ruszania ale sądziłem, że coś pomieszalem ze sprzęgłem i biegiem.
Jakieś tropy? Na innych forach errors Ig opisane są jako problem z napięciem/aku/ecu - czy faktycznie potencjalny problem z aku czy statorem może powodować wyłączenie podczas biegu i to na tak wysokim biegu i prędkości?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin