Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ciernik
Wysłany: Wto 0:06, 27 Sie 2019
Temat postu:
Napewno orygiginalny tłok jest porządniejszy.
Od jakiegoś czasu wybieram tylko oryginalne zestawy KTM kpl. tłok+uszczelki
Nie jest dużo drożej, wychodzi dłużej, przyjemniejszy montaż pojedyńczego pierścienia olejowego.
henio12323
Wysłany: Nie 18:19, 25 Sie 2019
Temat postu:
nie słyszałem żeby nowe pierscienie pękały, albo sie przegrzał, albo nie "dostał" oleju i cpos przytarło, najprędzej w tych silnikach to sie zacieraja głowice.
skoro bedziesz rozbierał to bez sensu wróżyc co padło, rozbieraj i bedzie wiadomo.
najlepiej składac na oryginałach ( jakbys chciał troche taniej pisz na PW ogarne jakis rabat na czesci )
Konradsxf350
Wysłany: Nie 15:52, 25 Sie 2019
Temat postu: Przytarty sxf350 2017
Witam wszystko bardzo serdecznie. Z góry przepraszam że tak z buciorami bo nowy jestem na tym forum i w sumie na jakimkolwiek forum ale wiadomo problem się pojawił potrzebna rada:) Kupiłem ktm-a który ma 40 mth przebiegu i przy pierwszym porządnym wyjeździe po 2 mth jazdy silnik stanął tzn przy zerowej prędkości podczas jazdy przez wąwóz przy ruszaniu trochę szczelił z wydechu i stanął aku nie obruci. Próbowałem na pycha bo myśleliśmy ze może aku padł nawet na 5bieg nie dało się obrzucić tylnym kołem. Po godzinie holowania nacisnąłem z głupia żeby spróbować i odpalił odrazu, silnik pracuje równo z tym ze trochę kopci.Wiadomo motor odrazu zgasiłem i teraz co było przyczyną takiego zachowania?? Czy to pęknięty pierścień spowodował przytarcie motoru a teraz przepuszcza i kopci. Motor napewno idzie do remontu wiec się okarze. Akurat w ten dzień jeździliśmy z nowo poznanymi chłopakami którzy mówili o przypadku gdzie nowy sxf po3 mth miał problem z pękniętym pierścieniem efekt usterki bardzo podobny. Może jakieś rady z waszej strony? Wiecie coś o zamiennikach czy składać na oryginał z ktm?? Nie dodałem jeszcze ze silnik pracował lekko głośniej tak jak by przy gorze silnika lekko klepalo w porównaniu z motorem kolegi (taki sam motor). Wielkie dzięki za wypowiedzi!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin