Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
djmdp
Wysłany: Wto 10:57, 15 Paź 2019
Temat postu:
Hej,
Kurde chyba załatwiłem wtrysk, okazało się, że nie miałem tego małego filterka w szybkozłączce, musiał wypaść kiedyś przy demontażu baku, a nie wiedziałem że takowy tam w ogóle jest, założyłem oczywiście nowy filterek, ale dalej mam to samo, szykuję się na wymianę tych filtrów w baku, ostatnia deska ratunkowa.
djmdp
Wysłany: Śro 13:00, 04 Wrz 2019
Temat postu:
Będzie ORG, jeszcze nic w tym kacie nie jest z zamiennika oprócz tłoka. Wymienię i zobaczymy.
henio12323
Wysłany: Śro 11:21, 04 Wrz 2019
Temat postu:
skręcanych radze unikać, nie lapią ładnie po całym obwodzie, z czasem moze sie zrobić brzuch w jednym miejscu i uciekać cisnienie - miałem 2 takie przypadki. sa opaski skręcane cienkie z dość miekiej blaszki wtedy jakos sie to układa ale tez nie tak łatwo takie dostać
mazi-1986
Wysłany: Śro 10:32, 04 Wrz 2019
Temat postu:
Koniecznie zmień filtr w baku, miałem podobny problem. Opaski możesz dać skręcane.
henio12323
Wysłany: Śro 9:40, 04 Wrz 2019
Temat postu:
ten który jest przy cyferce 2# z dwiema opaskami obok, jak chcesz mam takei filtry z zamiennika ( a pewnie to to samo co oem |) i opaski bo o nie tez trudno
djmdp
Wysłany: Śro 8:58, 04 Wrz 2019
Temat postu:
Ok panowie dzięki, tak zrobię, a możecie podrzucić info który filtr w baku należy wymienić? To może od razu i to bym zrobił.
https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/10201/450-exc-six-days/255646/pompa-paliwa#part-title
henio12323
Wysłany: Śro 8:50, 04 Wrz 2019
Temat postu:
dokładne, podstawowy serwis i powinno działać jak trzeba, przez brak wymiane filterków moze gorzej działac wtryskiwacz i stad mogą byc problemy.
major000
Wysłany: Śro 8:36, 04 Wrz 2019
Temat postu:
Na szybkozłączce masz mały filtr paliwa, jego trzeba często zmieniać, zacznij od tego, 2min roboty. Duży filtr w baku tez przydałoby sie zmienić.
djmdp
Wysłany: Śro 8:25, 04 Wrz 2019
Temat postu:
Właśnie nie zmieniam, zastanawiałem się, które filtry od paliwa trzeba zmieniać i znalazłem jakieś w baku, ale nie podjąłem się ich wymiany, więc nooo kurde, tak jak mówię, cały tor paliwowy jest org od nowości.
henio12323
Wysłany: Wto 19:26, 03 Wrz 2019
Temat postu:
zmieniasz regularnie filterki paliwa w szybkozłączce ?
Gość
Wysłany: Wto 13:00, 03 Wrz 2019
Temat postu:
To u mnie bez różnicy jaka temperatura, ale czas między gaszeniem a odpalaniem, im dłuższy tym ciężej pali, jak zgaszę i od razu odpalam, to od strzała zapali.
henio12323
Wysłany: Wto 11:06, 03 Wrz 2019
Temat postu:
byc moze wtrysk przepuszcza paliwo czesty objaw im gorętszy silnik tym ciezej go uruchomic wtedy
djmdp
Wysłany: Wto 10:04, 03 Wrz 2019
Temat postu: KTM 450 EXC sixdays 2015, ciężko pali.
Hej,
Mój sprzęcik z nalotem 218godzin, (tłok wymieniony przy 180 - wossner), ciężko odpala bez użycia manetki gazu. Nieważne czy ciepły, czy zimny, jeśli tylko lekko odkręcę manetkę przy kręceniu rozrusznikiem - odpala i pracuje równo, ma pełną moc. Jeśli po odpaleniu zgaszę go i próbuję ponownie odpalić, bez problemu odpali bez użycia manetki. Natomiast im dłużej czekam z odpaleniem po zgaszeniu, tym trudniej jest go znów uruchomić bez użycia manetki. Mam wrażenie, że podczas kręcenia na zamkniętej manetce, czuć paliwo. Airbox i filtr czyszczony regularnie, nie ruszany układ paliwowy od nowości (jestem 1szym właścicielem). Objawy te zaczęły się w okolicach 100mth i zdecydowanie postępują, jest coraz gorzej. Ktoś ma jakieś pomysły? Przepływomierz, wtrysk? Pompa paliwa/filtry paliwa?
Z góry dzięki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin