Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:38, 09 Wrz 2019 Temat postu: |
|
najwazniejsze w tym jest to żeby przed odpowietrzeniem wstepnie nabic gazem tą skarpete, jak bedzie zacisnieta/bez cisnienia to moze ci rozsadzic kartridza |
|
|
Piesy |
Wysłany: Nie 21:08, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
To poskładane. Testy niestety dopiero w weekend. Jeszcze raz dzięki wszystkim |
|
|
wsk125 |
Wysłany: Nie 20:51, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Piesy napisał: | wsk 125 dzięki. Dobrze widziałem że koleś pompuje za pomocą igły od strzykawki? I jeszcze mam pytanie bo słaby z angielskiego jestem. On pompuje tam 2 bary? Bo tak zrozumiałem. I ostatnie pytanie ile wlać do dużego kardridża ? Gdzieś wyczytałem że do małego ok 180 ml a do dużego ok 380
Edit
Już przeszperałem dokładniej forum i wydaje się że mam odpowiedzi na wszystkie wątpliwości. Oczywiście wszelkie sugestie mile widziane.
Zawias szykuję pod hard enduro. Na razie napompuję ok 1.1 atm i naleję ok 350 ml |
Do małego lejesz 195 ml jak będziesz pompował to nadmiar wypłynie. Ja mam 1 bar nabite, normalnie w setingliscie jest 1.2 bar ale spróbuj na razie tak jak piszesz 1.1 bar i zobaczysz jak będzie pracował. I mam 350 ml nalane do dużego. |
|
|
Piesy |
Wysłany: Sob 23:22, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
wsk 125 dzięki. Dobrze widziałem że koleś pompuje za pomocą igły od strzykawki? I jeszcze mam pytanie bo słaby z angielskiego jestem. On pompuje tam 2 bary? Bo tak zrozumiałem. I ostatnie pytanie ile wlać do dużego kardridża ? Gdzieś wyczytałem że do małego ok 180 ml a do dużego ok 380
Edit
Już przeszperałem dokładniej forum i wydaje się że mam odpowiedzi na wszystkie wątpliwości. Oczywiście wszelkie sugestie mile widziane.
Zawias szykuję pod hard enduro. Na razie napompuję ok 1.1 atm i naleję ok 350 ml |
|
|
wsk125 |
Wysłany: Sob 13:07, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Piesy napisał: | Dzięki te300. Lagi już rozebrane nowe uszczelniacze założyłem i tylko ten mały kartridż został do roboty. Właśnie miałem szukać filmików A tu proszę. Jak na tacy. Dzięki |
Tu masz link jak zrobić to zawieszenie w garażu przetestowane osobiście wszystko działa.
https://youtu.be/4K0jI3-RCEY |
|
|
Piesy |
Wysłany: Pią 21:09, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Dzięki te300. Lagi już rozebrane nowe uszczelniacze założyłem i tylko ten mały kartridż został do roboty. Właśnie miałem szukać filmików A tu proszę. Jak na tacy. Dzięki |
|
|
te300 |
|
|
te300 |
Wysłany: Pią 19:56, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
poszukaj filmików na yt |
|
|
Piesy |
Wysłany: Pią 18:35, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Dzięki za wskazówki. Spróbuję się podoktoryzować nad tym i zrobić samemu. W ostateczności gdzieś wyślę na serwis. Z tego wewnętrznego kartridża też wyleciał syfiasty olej więc tam jest wszystko do roboty |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 15:28, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
to dwukomorowe zawieszenie, np z SXF 2010 ( przypuszcalnie zebys mógł sobie jakis katalog odpalic )
sciagając wewnętrznny kartridż zapowietrzyłęs go, czeka cie kombinowanie jak go napelnic olejem i nabijanie (najlepiej) azotem. od spodu odkręcasz srube, wciskasz spręzyne, i bedziesz mógł wtedy dolny korek odkręcic ( po wcisneciu spręzyny pokaze ci sie do czego dokrecony jest dolny korek, sa narzedzia do przytrzymywania tego. i wyjdzie ci wtedy caly kartridż do góry |
|
|
Piesy |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 13:46, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
to wstaw obrazki to pogadamy |
|
|
Piesy |
Wysłany: Pią 11:09, 06 Wrz 2019 Temat postu: EXC 200 Lagi |
|
Panowie okazało się że takie coś mam kacie (img)20190906_110216.jpg (img). Jak to rozebrać? Kuźwa nie umiem wstawić zdjęcia. Rozebrałem lagi żeby wymienić uszczelniacze i okazało się że jakieś tuningowe. Sprężyna jest tylko w jednej ladze. Jest naklejka ktech. Trzeba rozkręcić od dołu? Jak opanuje obrazki to wieczorem wstawię fotki |
|
|