Autor |
Wiadomość |
Ledjonn |
Wysłany: Czw 16:02, 14 Lis 2019 Temat postu: |
|
Dzięki za info. Ciekawy temat. Tak moto wyszło z salonu w UK |
|
|
kuton1 |
Wysłany: Sob 20:18, 02 Lis 2019 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o twój szklany przedmiot w zbiorniku to jest jeden z elementów systemu zabezpieczającego. System jest bardzo popularny w UK ( sprowadzałeś może moto z UK?)
Mam to zamontowane u siebie.
Policja ma specjalne skanery, które można zidentyfikować właściciela pojazdu.W Polsce bezużyteczne na chwilę obecną.
tu link możesz poczytać
https://datatag.co.uk/motorsport.php |
|
|
Ledjonn |
Wysłany: Czw 18:50, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
Panowie, z braku czasu dopiero teraz zabrałem się za robotę nad KTM.
Moto na zimno cięęęęężko pali.
Na ciepło już norma. Poza tym ogólnie jeździ super, wkręca itd.
Rozebrałem dziada. Tak jak mowilem, luzy zaworowe w normie
Głowicę oddam do sprawdzenia. Zawory przykopcone ale to chyba norma, jutro wrzucę fotki.
Tłok i cylinder wygladaja w porządku. Sprzedający nie kłamał tłok jest lśniacy z małą ilością nagaru czyli nowy.
Sprawdziłem luz na zamku pierścienia tego pierwszego (uszczelniający?), 0.10 mm wszedł ale 0.15 już nie. Z tego co wyczytałem w manualu to wartość poniżej 0.40 mm jest ok. Dobrze zrozumiałem ?
Luz sprawdzałem mniej więcej w środku zakresu pracy tłoka.
Olejowe siedzą ładnie na miejscu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 12:32, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Szczerze to tez dla mnie to tak wyglada moze w baku /cieczy jest mniej wibracji dlatego tam wtlrzucone? Ciekawostka troche |
|
|
ciernik |
Wysłany: Śro 9:47, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Ten element elektroniczny od razu mi sie skojarzył z jakimś rodzajem namierzania GPS
Po co i w jakim celu to siedzi w baku to nie wiem, ale wygląda to na rodzaj RFID - taki rodzaj transpondera? do identyfikacji zbliżeniowej w różnych zastosowaniach przemysłowych.
Chociaż to tylko moja teoria a nie wiedza praktyczna. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 5:29, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Przy odmie to norna.
Mierzy sie cisnienie. Prosty zegar wpina sie w szybkozlaczke wzbudza pompe i juz to powie bardzo duzo |
|
|
Ledjonn |
Wysłany: Pon 20:41, 16 Wrz 2019 Temat postu: |
|
A jak wyglada sposob pomiaru poziomu paliwa ? Mam licznik od huski podejrzewam, ze to jakiś element od rezerwy bo właśnie ostatnio mi sie nie zapaliła a miałem tylko litr paliwa.
Moto kupiłem po remoncie z częściami i fakturami.
Sprawowało sie bez zarzutów, potem zaczęło strzelać w wydech - podregulowalem ssący i jeździł kilka Mth. Pewnego dnia cieżko zapalił ale jeździł Ok. Potem juz nie odpalił.
Oleju nie brał.
Ale przy odmie był podpocony przy głowicy. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:46, 16 Wrz 2019 Temat postu: |
|
raczej nic takiego nie kojarze a te pompy rozbierałem chyba w całosci
jak wzbudza pompe to pewnie jest ok - lepiej tez zmierzyc cisnienie niż cudować
pomiar kompresji moze dac ci podpowiedfź czy silnik jest agonalny czy nie, a to czy jest średni czy dobry - to nie jest do określenia. w takich motocyklach jeżeli zaczynaja sie zuzywac pierscienie to poziom kompresji nie spada drastycznie, ale drastycznie moze zwiekszyc sie pobór oleju, jak masz fure nie odpalająca bo taka kupiłes, albo cos strzeliło i dlatego nie odpala to pomiar mozna zrobic. jak chodziła do konca nie dymiła jakos mocno - to nic to nie da |
|
|
Ledjonn |
Wysłany: Pon 18:32, 16 Wrz 2019 Temat postu: Dziwny element w baku |
|
Witam wszystkich. Dzisiaj podczas wylewanie benzyny z baku wypadł mi taki oto element.
https://zapodaj.net/7b36ebfdf80a3.jpg.html
Wygląda na szklany z cewka w srodku.
Dodam, że mam z katem problem 350 excf 2016, Nie odpala. Jutro sprawdzam świecę. Zawory w porządku.
Drugie pytanie czy pomiar kompresji da mi pogląd na stan cylindra ? Bo nie chcę bez sensu wywalac kasy na uszczelki żeby się okazało że to coś z elektryka nawalilo albo coś innego. |
|
|