Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 17:36, 28 Gru 2019
Temat postu:
wyglada jakby cos było krzywo skoro skoro sie nie wszędzie "osadza szlam"
elMisza
Wysłany: Sob 16:11, 28 Gru 2019
Temat postu:
Podepnę się pod temat.
RFS , podobne objawy (ciągnące sprzęgło ) i dodatkowo aluminiowe opiłki w oleju.
Sprzęgło wygląda na świeże , na koszu nie ma rowków, tarczki i przekładki praktycznie w nominale, nie widać żeby były krzywe.
Na czerwono zaznaczyłem miejsca w których dochodzi do kolizji. Podłużne rysy są tylko na 3 gniazdach obok siebie. Dodatkowo widać 3 punkty ( co 120 stopni ) na których odkłada się szlam
Gdzie dalej szukać ?
Zapek
Wysłany: Wto 19:10, 24 Wrz 2019
Temat postu:
Sprawa rozwiązana - oba kosze po ząbkowane dość mocno.Szlifowanie,wymiana przy okazji tarcz i oleju. Sprzęgło działa o niebo lepiej. Prawie w 100% poprawnie
Jeszcze może być kwestia oleju ( teraz leję Valvoline) ale to po powrocie z Rumunii.
henio12323
Wysłany: Wto 17:32, 24 Wrz 2019
Temat postu:
trzeba rozbierac i oglącac, pogiete przekładki to czesta opcja ( 50mth to bardzo duzo, przy pałowaniu sprzęgło moze i 10 nie wytrzymać ) ja co 30-50 godzinzaglądam, czasem wychodzi mi jedna - dwie przekładki lekko przypalone to wymieniam. kosz tez moze byc wyzabkowany ale w tym EXC mega trudno o cos takiego bo te kosze są pancerne. swoja drogą jak trialowo sie cos bawie np zjeżdzam na przednim kole to tez mi gasnie silnik - mam pewnie za wysoki poziom paliwa i mi silnik moment zalewa
Zapek
Wysłany: Pon 10:11, 23 Wrz 2019
Temat postu:
Stary typ. I właśnie też doszedłem do tego wniosku po konsultacjach z moim mechanikiem...
Dziś więc szybki serwis...
Aarek1414
Wysłany: Pon 9:21, 23 Wrz 2019
Temat postu:
Zobacz w jakim stanie jest kosz, jak jest mocno poząbkowany to taki będzie właśnie efekt. Sprzęgło starego typu czy DDS?
Zapek
Wysłany: Pon 7:08, 23 Wrz 2019
Temat postu: Sprzęgło.
Pacjent exc 300 2012r
Problem - nie wysprzęgla w 100%.
Na zimnym po wrzuceniu biegu szarpnie - normalne.
Na zagrzanym po wrzuceniu biegu da się utrzymać motocykl żeby nie ruszył przy minimalnym dodaniu gazu i wciśnięciu hamulca(czy podparciu nogą).
Największy problem przy zjazdach na wciśniętym sprzęgle i hamowaniu tyłem
bo silnik gaśnie ( zduszony pewnie hamulcem i brakiem wysprzęglenia).
Góra układu robiona tj. nowy zestaw naprawczy pompy,nowy płyn. Układ szczelny i klamka "twarda".
Mogą być winne tarcze i przekładki ( przegrzane,pokrzywione) ?
Wymieniane były w komplecie ze sprężynami 50mth temu.
Wiem,że wróżenie z fusów ale może ktoś miał ten sam problem.
Chyba,że taka przypadłość i może podkręcić trochę wolne obroty ?
Czas mnie goni bo w środę wyjazd do RO
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin