Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
te300
Wysłany: Pon 18:16, 23 Gru 2019
Temat postu:
mam tego Musa - daje rade, ale najlepsza jazda na powietrzu
KristofSX
Wysłany: Pon 11:24, 23 Gru 2019
Temat postu:
traxy leży w garażu, najwiekszym minusem jest to że nie ma powietrza w 1/3 opony i przy szybkiej jezdzie i ładowaniu w belki czy korzenie , opona nie wyłapuje tak uderzenia tylko dostajesz kopa w zawias.
tak że tublis jednak dalej górą.
aktualnie testuje najnowszego musa X-Grip SS2 - mega miękki , najlepsza imitacja tublisa jaką możesz mieć na musie.
https://www.x-grip.at/product/x-grip-mousse-supersoft-extreme-2-sse-2/
Gość
Wysłany: Nie 20:52, 22 Gru 2019
Temat postu:
Jak testy traxy ?
KristofSX
Wysłany: Pon 20:31, 14 Paź 2019
Temat postu:
mumek426 napisał:
Jak tam po testach Traxy. jak wrażenia.
dopiero 5mth najechane w różnym terenie i różnym tempem.
ogólne wrażenia dobre, wszystko działa nic się nie obraca, oponka ryje bdb.
trochę inny efekt na wiekszych korzeniach, czy pniakach - uderzenie przelatuje przez pierwsze ugięcie bez amortyzacji a później dostajesz strzała w ten odwłok z ciśnieniem (im niższe ciśnienie tym mniejszy strzał), trzeba trochę do tego przywyknąć, na podjazdach zdarzyło mi się zostać właśnie na dużym korzeniu bo miałem wrażenie że opona do końca się nie zawinęła, ale może być to też przez mój skill
w tublisie jest praktycznie całą opona na amortyzację uderzenia, w musie , nawet uklepanym również nie czuć tego jak tutaj.
jak na razie to jedyny minus,
testujemy dalej.
mumek426
Wysłany: Pon 8:08, 14 Paź 2019
Temat postu:
Jak tam po testach Traxy. jak wrażenia.
KristofSX
Wysłany: Czw 8:55, 03 Paź 2019
Temat postu:
Trakcja jak w tublisie, i ogólny feeling bardzo podobny,
trochę inaczej jest na większych belkach i korzeniach bo pierwsze 2-3cm ugięcia opony nie jest takie sprężyste i szybciej się ugina (coś jak w mocno uklepanym musie), opona bardziej stabilna na boki przy niskim ciśnieniu.
dzisiaj testujemy dalej.
nujorczesky
Wysłany: Czw 8:12, 03 Paź 2019
Temat postu:
Jak przebiegły testy?
KristofSX
Wysłany: Wto 16:46, 01 Paź 2019
Temat postu:
Traxy dojechało.
Wagowo praktycznie nie czuć różnicy do tublisa.
instalacja w miarę szybka i bezbolesna, trzeba trochę uważać na ta wewnętrzną dętkę ale nie ma z tym problemów. zakłada się chyba łatwiej niż nowego sztywnego tublisa.
Ochronna dętka jest sztywna na brzegach i dość sprężysta na górze, nie jest zbyt gruba, i ciekawe jak długo wytrzyma bo wypełnia oponę w ok 2/3 objętości więc kontakt z oponą będzie częstszy niż w tublisie.
po napompowaniu , 'feeling' jest podobny jak w tublisie, z tym że ta pusta komora bez powietrza jest mniej sprężysta.
jutro testy w terenie - opona pirelli scorpion enduro soft - klon metzelera six days extreme soft.
nujorczesky
Wysłany: Pią 12:52, 27 Wrz 2019
Temat postu:
Garym! Dzięki za objaśnienia
KristofSX
Wysłany: Śro 16:05, 25 Wrz 2019
Temat postu:
jasne, dam znać
henio12323
Wysłany: Śro 15:18, 25 Wrz 2019
Temat postu:
drugi temat to czasem od jazdy bez tlenu całkiem na tublisie to wytarcie czerwonej dętki - czase nieodwracalne uszkodzenie tublisa. tak czy siak - jak powyzej wg mnie nadal lepsza opcja to tublis, lepsze trzymane opony na calym obwodzie, i trudniej uszkodzic tublisoową dętke niz zwykła - chyba ze ta traxa jest jakas nietypowa np bardziej elastyczna przy grubszych sciankach - dawaj kristof relacje jak otrzymasz towar
KristofSX
Wysłany: Śro 14:40, 25 Wrz 2019
Temat postu:
jasne że na tublisie można na kapciu jechać bez problemu, sam tak kilka razy miałem, przy extreme nie ma dużego wpływu ale na zawodach gdzie masz też szybsze odcinki zaczyna się robić nieciekawie.
stąd potrzeba lekkiego upgraedu systemu (jak śledź lub właśnie może to traxy)
nujorczesky
Wysłany: Śro 14:20, 25 Wrz 2019
Temat postu:
Pany?! O co chodzi z tym brakiem możliwości kontynuowania jazdy z przebitą oponą na tublissie? Ja w tym roku złapałem kapcia ( ef07 zielony - najpewniej uszkodzona drutówka, bo nie było dziury a powietrze uchodziło w miejscu styku opony z felgą) i jechałem na tym ze 2 godziny (a że było to w Poianie to teren nie należał do tych, które są płaskie i piaszczyste)...?! pytam serio, dopiero na asfalcie gdy moto zaczęło pływać nabrałem pewności, że coś jest nie tak. W górach nie czułem szczególnej różnicy poza tym, że ze 2 razy dość dziwnie dobiła mi felga..
KristofSX
Wysłany: Śro 14:12, 25 Wrz 2019
Temat postu:
jak do tublisa dołożysz śledzia z musa to wagowo wyjdzie podobnie,
dętka osłonięta jak w tublisie,
henio12323
Wysłany: Śro 13:37, 25 Wrz 2019
Temat postu:
moim zdaniem cudo to to nie jest - moze sie myle, wada jaka widze to spora masa, wszystkie wady dętki, mysle ze juz lepsza opcja to tublis z wkładką z kawałka starego musa
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin