Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Majster128
Wysłany: Nie 12:57, 13 Paź 2019
Temat postu:
Jeśli masz tam oryginalny tłok, to bardzo możliwe, że pierścienie puszczają. Tak już miały. Wtedy wymiana tłoka z pierścieniami powinno pomóc.
ciernik
Wysłany: Pon 12:25, 07 Paź 2019
Temat postu:
Skoro to 2010 to sprawdz czy nie przybywa w skrzyni biegów
Dopiero wtedy szukaj ubytków w tłok/uszczelniacze zaworowe.
henio12323
Wysłany: Pią 20:42, 04 Paź 2019
Temat postu:
ja zwykle nawet jak ładne motocykle otwieram z przebiegami około 100-150h, to całe tłoki sa w nagarze i nic sie odczytać nie da - wiec dośc dziwnie mało u ciebie nagaru jest
pan_bobek
Wysłany: Pią 16:03, 04 Paź 2019
Temat postu:
Wielkie dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Zamierzałem tak czy tak na zimę zajrzeć do silnika bo właśnie zawory ssące mam do wymiany więc zobaczę jak to wygląda jeszcze niżej. Napis jest od strony ssącej więc tłok jest czystszy i szło kamerką dostrzec. Tylko właśnie zaniepokoił mnie ten nagar.
Rozbiorę niedługo to i zobaczę co tam się ukaże
Jeszcze raz dzięki!
henio12323
Wysłany: Pią 15:54, 04 Paź 2019
Temat postu:
jak dojrzałeś napis to jeszcze tragedii nie ma, zuzycie pewnie normalne, taki nagar sie zawsze zbierze, te silniki moga wytrzymac nawet kilkaset godzin bez zaglądana, i nawet jak sie super dba to nagar bedzie.
skoro bierze olej i chcesz to zlikwidować to cudow nie ma - trzeba rozbierac góre silnika, pomierzyc i wymienic co trzeba, czasem tlok moze zostac a pierscienie same bedą do wymiany, warto przy okazji zajrzeć do głowicy, wymienic uszczelniacze zaworowe, ( generalny przegląd gory ) po takim serwisie moto bedzie pewne do jazdy na kolejne sezony.
tak wymiar oznacza selekcje ( wychodzi że selekcja B tłoka wossner ) przy zmianie tłoka mierzy sie cylinder i dobiera na odpowiednie pasowanie tłok, nie wiadomo czy bedzie kolejna selekcje - czy trzeba moze jedną przeskoczyc i dać ostatnią, a moze trzeba dać taką samą. to sie dobiera po pomiarach nie na oko, czy z pewnej zasady. cylinder pewnie warto przehonowac, z doswiadczenia wiem że około 70-100 godzin i prązki są slabo widoczne, warto je odswiezyć
pan_bobek
Wysłany: Pią 15:46, 04 Paź 2019
Temat postu: Czarny tłok, ubywający olej, kopcenie
Witam. W ostatnim czasie zauważyłem że ubywa mi oleju w EXC 450 z 2010 roku. Praktycznie po każdym wypadzie dolewkę muszę robić. Dziś zajrzałem do cylindra przez otwór po świecy no i tak to wygląda jak w linkach poniżej.
https://zapodaj.net/58b1dbb82e0ac.png.html
https://zapodaj.net/24b473d7ecaef.png.html
https://zapodaj.net/5a741860aa29e.png.html
Domyślałem się że raczej powodem tego są pierścienie? Na tłoku widziałem taki napis "8707DB 21708-22" Czy to oznacza selekcje jakąś i czy przy zmianie na koleją pasuje oddać cylinder do jakiegoś honowania czy coś w tym rodzaju?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin