Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 19:43, 17 Lis 2019
Temat postu:
ja wiem o co ci chodzi - i jak napisałem, jak sciagam opone to na stopce opony jest dosc czysto, na pewno nieporównywalnie czysciej niz w przypadku musa, a czy ktos zrobił kilka set godzin - poczekamy moze sie ktos taki znajdzie
rrolek
Wysłany: Nie 19:27, 17 Lis 2019
Temat postu:
Nie mowie w środku. Chodzi o luz pomiędzy górną częścią rantu opony a rantem rafki. Na małym cinieniu siłą odśrodkową wypycha oponę "na zewnątrz" w ta szczeline idzie piach i błoto. Potem z obrotem kola idzie to pod motocykl i opona "rozpycha" się na boki trac tapasta scierna (błoto i piach) o brzegi rafki. To powony proces, potrzeba setek motogodzin by piach i błoto na skutek tego mtarcia "zjadly" boczny rant rafki. Pytam tych co te setki mth na tublisie zrobili faktycznie na jednym motku/rafce. Czy efekt o ktorym pisalem jest zauważalny?
Pozdr rr
henio12323
Wysłany: Nie 19:10, 17 Lis 2019
Temat postu:
az takiej agonii nie spotkałem zeby obręcz sie łamała od łyzek - ale troche racji jest, mus jak troche rozkelpany albo imitujacy niskie cisnienie - zawsze w nim jest dosłownie bagno, czesto nawet spada opona z rantów. przy tublisie opona jest dosc mocno dociskana przy samej obręczy i jak zawsze sciagam to opona jest dosc czysta
rrolek
Wysłany: Nie 18:17, 17 Lis 2019
Temat postu:
Witka
A jak ze zjadaniem rafek? Zarówno mouse jak i dętki ponizej 0,5 bara nie dopychają rantu gumy do krawędzi rafki. W efekcie jest tam piach/błoto i to pracuje z każdym obrotem kola. W kacie czyż dzecie po ok 1000 mth ten rant rafiki jest juz ostry jak zyletka i łamie się przy każdym użyciu łyżek. Tublis niby dopycha krawędź do brzegu rafki ale widzę ze chyba tylko dołem bo to tez pracuje. Ma ktoś doświadczenia idące w pareset godzin jazdy?
Pozdr rr
henio12323
Wysłany: Nie 18:02, 17 Lis 2019
Temat postu:
napisałem na PW
jachu1111
Wysłany: Nie 15:19, 17 Lis 2019
Temat postu:
Henio to są ile załatwisz na tył???
henio12323
Wysłany: Nie 13:52, 17 Lis 2019
Temat postu:
szukaj uzywki da sie czasem tanio wyrwac, ale trzbea dobrze zobaczyc czy nie jest po przygodach i nie jest nic uszkodzone. a w razie co mam tanio na przód tublisa nowego ( z demontazu nie jeżdzony tylko zamontowany ) a na tył moge jakistam dobry rabat zrobic
jachu1111
Wysłany: Nie 13:35, 17 Lis 2019
Temat postu:
Oki to szukam Tubliss . Z kasą licho ale mam dość wkretow
henio12323
Wysłany: Nie 13:27, 17 Lis 2019
Temat postu:
kolejna zaleta - tublis jest lekki sam trzymak niewiele wazy, więc nie zmiena znacząco wywazenia koła. mozna sobie pewnie doważyc na przeciwko trzymaka pare gram ołowiu na szprychy, i bedzie jak na szosówce
- w przypadku tublisa trzeba dawac czasem po 2 trzymaki i to juz bardziej czuć.
w tublisie jest duzo mniejsze tarcie ( bo go nie ma ) miedzy opona a - dętką czy musem, wiec opona całkiem inaczej pracuje, miekki kort opony bedzie jeszcze bardziej miekki, wiec mało sztywne typowo endurowe opony ( np ef07 ) bedzie w zakrętach pływał mocniej na tublisie niz na dętce - ale mozna nabic nieco wiecej cisnienia, albo stosować sztywniejsze opony - i jest elegancko
jachu1111
Wysłany: Nie 13:15, 17 Lis 2019
Temat postu:
Oki dzięki za odpowiedź A jak to się ma na przelotach takich koło 100km/h
henio12323
Wysłany: Nie 13:13, 17 Lis 2019
Temat postu:
wg mnie dla amatora niezła opcjka to tublis - z zalet, najlzejsza opcja ze wszystkiego - nawet lzejsza od sensownej dętki, jak sie dobrze załozy to problemów nie ma, ja zmieniam dosc czesto opony co rpawda ale jeżdze rzadko wiec moto długo stoi i od wymiany do wymiany nawet nic nie dopompowuje, trakcja jest MEGA na plus, w zadnym innym rozwiazaniu nie uzyskasz takiej trakcji, przez to ze koło jest lekkie - lepiej skręca, lepiej hamuje. z wad - cena zakupu, istnieje ryzyko że da sie wszystko przebic ( ale to trzeba by po gwoździach jeździc, albo jakies cięzkie góry a i to nie jest łatwe zeby uszkodzić) z wad mozna dodac że jak sie złapie duzego kapcia (rozcięcie opony ) to opona w zasadzie na smietnik, drobne dziurki łatweo załatac sznurkiem - nawet w srodku lasu.
opcja pewniejsza to muss - ale widze tu wiecej wad niz zalet, z zalet to tylko tyle że jeździsz po czymkolwiek i cisnienie ci sie nie zmieni, ale ma duzo wad - jest to cięzkie rozwiazanie, motocykl przestaje byc zwrotny, ( w stosunku do tublisa ) mus nie kosztuje mało a szybko sie zuzywa, imituje zwykle duze cisnienie, wiec zeby jeździc na "niskim cisneniu " trzeba sobie nowego musa zniszczyc i go ponawiercac - co jeszcze bardziej zmniejsza zywotność., do tego wg producenta trzeba go dosc czesto smarować.
są jeszcze inne opcje, traxy, piłeczki do opon, ale na dłuzsza mete to sie nie spisuje az tak dobrze.
wiec moja propozycja numer 1 to własnie tubliss, dodam że swojego mam kilka sezonów, i wyglada jak nówka sztuka
jachu1111
Wysłany: Nie 12:45, 17 Lis 2019
Temat postu: Exc 450 co zamiast dętki
Hej Moto exc 450 2009 R. Mam dość wkrętów w tylnej opinie i teraz tak wiem że tanio nie będzie co mam założyć na tył MOUSSE czy coś innego co muszę mieć oprócz tego i czy opona 140/80r18 Michelin Croscompetition się nadaje pod jakieś wynalazki zamiast dętki. [/i]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin