Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 20:53, 15 Gru 2019
Temat postu:
ja dodam też tylko od siebie, ze przerobiłem niejeden gaźnik ( motocykl) z róznym stanem zuzycia - jeszcze nie miałem przypadku żeby regulacją nie dało sie dojść do ładu w pracy motocykla.
czeslaw1232
Wysłany: Nie 18:27, 15 Gru 2019
Temat postu:
Jak wygląda taka regeneracja ? Na czym polega ?
Kudlaty191
Wysłany: Sob 11:02, 14 Gru 2019
Temat postu:
Czasami jest to problem zużytego gaźnika, wyrobionego korpusu i płytka nie przysysa się. Radą na to jest zastosowanie większej dyszy slow jet albo regeneracja, wykonałem dziesiątki takich regeneracji, przepustnica jest sztywna jak w nowym gaźniku.
henio12323
Wysłany: Pon 7:56, 09 Gru 2019
Temat postu:
przepustnica składa sie z kilku elementów, masz ten cały korpus, rolki, i na przpeusnticy jest też blaszka/przesłona - to o czym wyzej wspomniałem że ten element jest podcisnieniowo zasysany, miedzy blaszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka i tez jak ta uszczelka jest uszkodzona to moze to nie działać tak jak trzeba.
mam sposób na regulacje - rozbieram gaźnik na częsci pierwsze, werfikuje elementy czy cos nie jest zuzyte, kazda nieszczelność uniemozliwia poprawną regulacje, myje gaźnik w ultradzwiękach potem sprawdzam drożność kanałów. dysze i iglice dobieram wg ksiązki serwisowej chyba ze jest jakis tuning w motocyklu typu akcesoryjny wydech to doswiadczalnie dobieram nieco inne nastawy. składam i praktycznie zawsze nastawy są trafione. skład na wolnych obrotach regulowany srubką reguluje na odpalonym silniku, - tutaj tez filozofii duzej nie ma, ale trzeba wiedziec czegos ie szuka, potem jazda testowa i jak mu czegos brakuje to trzeba po objawach pracy silnika dojść jaki jest problem i ewentualnie skorykowac nastawy - tyle
czeslaw1232
Wysłany: Nie 22:45, 08 Gru 2019
Temat postu:
Tomokat jaką blaszkę ??
henio12323 możesz mieć rację. Wcześniej tak się działo że gasł nawet i szybko schodził z obrotów no i świeca czarna była, teraz przestawiłem tą iglicę i wyregulowałem gaźnik ( jak widać jednak nie do końca dobrze ) i dzieje się tak jak napisałem. Czyli może być że teraz ma za ubogą mieszankę. Pojeżdżę chwilę i zobaczę czy świeca się biała zrobi.
Masz jakiś sprawdzony sposób na regulację gaźnika ?
Tomokat
Wysłany: Nie 22:25, 08 Gru 2019
Temat postu:
Sprawdź jeszcze blaszkę czy nie zaczyna pękać.
henio12323
Wysłany: Nie 22:07, 08 Gru 2019
Temat postu:
pompka ma tak psikać, na wolnych obrotach w ogóle tam paliwo nie jest podawane wiec jak wolno schodzi z obrotów to temat ubogiej mieszankk a nie bogatej - na bogatej jest odwrótnie, szybko schodzi z obrotów lub nawet gaśnie.
przepustnica nawet w nowym gaxniku ma luz, ma tez przesłone która podcisnieniowo jest zasysana i "przyklejana" do korpusu, co sie dzieje po drugiej stronie nie ma znaczenia bo układ jest szczelny.
predzej bym stawialk że nie schodzi z obrotów przez ten rolgaz, albo przez złą regulacje.
mozesz pewnie kupic bezproblemu brakujące czesci do gaźnika swojego i bedzie jeździć
czeslaw1232
Wysłany: Nie 22:03, 08 Gru 2019
Temat postu: KTM EXC 400 2001 lewe powietrze, luz na przepustnicy
Prawdopodobnie mam problem z lewym powietrzem bo puszczam gaz to nie schodzi z obrotów tylko ciągnie delikatnie cały czas a jak jadę bez gazu delikatnie przez chwilę i wcisnę sprzęgło to obroty idą w górę.
Miałem za bogatą mieszankę, dałem iglicę w gaźniku o 1 w dół ( to kółko o 1 w górę żeby iglica poszła w dół ) i mam na 3 rowku od góry. Wyregulowałem gaźnik w miarę i chodzi to w miarę dobrze ale gdzieś to lewe powietrze łapie.
Jak wyjąłem gaźnik i podnosiłem przepustnicę to pompka paliwa psikała dosyć mocno, paliwo leciało na 1,5-2 metry. Może ona zalewa gaźnik po prostu? Za dużo paliwa daje?
Przepustnica ma dosyć duży luz ok 3mm. I myślę że to tu jest problem. Że ona tak jakby delikatnie była ciągle otwarta.
Do tego brakuje mi takiej sprężynki i manetka od gazu nie wraca płynnie na swoje miejsce tylko bardzo powoli albo ja muszę ją poprostu cofnąć. Może tutaj też dodając gazu otwieram przepustnicę i nawet jak cofnę gaz to przez ten luz ona nie zamyka się od razu tak jak powinna.
Ktoś miał podobny problem albo wie coś co może mi pomóc? Gaźniki dosyć drogie, nie wiem czy to jakoś można zregenerować czy coś?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin