Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 12:29, 16 Gru 2019
Temat postu:
- zajrzał bym do kosza ewentualnie zlecił komuś ocene bo opis ' że pęka nitka" jest mało fachowy i szczerze nie kieruje mnie w żadną strone, wiec fachowej konkretnej odpowiedzi nie dostaniesz
slodown
Wysłany: Pon 12:15, 16 Gru 2019
Temat postu:
Linka jest ok, bo tak jak mówiłem "klika" tylko od trzeciego biegu i też nie zawsze więc raczej nie haczy nigdzie. Luzu nie ma ciągnąć też nie ciągnie bo tego nie napisałem wcześniej.
henio12323
Wysłany: Pon 11:45, 16 Gru 2019
Temat postu:
zwykle bez sprzegła bieg wskakuje lepiej - o ile sie robi to poprawnie
sprawdź stan linki - moze sie gdzies strzępi, 2 sprawa mozna by zajrzec do kosza sprzęgłowego, moze costa byc nie tak, opcji wiele moze poluzowany kosz sprzęgłowy, moze jakies lozysko oporowe padło,
slodown
Wysłany: Pon 11:03, 16 Gru 2019
Temat postu: Klik na sprzęgle i głośno wchodzące biegi Duke 390
Witam,
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem, w moim Duke 390 ’17 z nawiniętymi 12K km, że podczas jazdy na wyższych biegach od 3 i przy wyższych obrotach wciskając klamkę sprzęgła czuje na niej taki „klik”’ coś jakby przywiązana do niej była cienka nitka która przy ściskaniu pękała albo coś o coś minimalnie haczyło nie dzieje się tak zawsze nie słychać dźwięku czuć to tylko na klamce pod palcami. Kolejna dziwna sprawa to fakt że gdy na klamce poczuje klik to biegi wchodzą głośniej stuk jest taki jak przy wbijaniu jedynki. Gdy klika nie ma biegi wchodzą zdecydowanie ciszej. Nie ma znaczenia dynamika jazdy czy jadę delikatnie czy go wkręcam klik i stuk jest zdecydowanie częściej niż gdy go nie ma. Przy wkręcaniu i zmianie bez sprzęgła jest, wydaje mi się mniejszy stuk. Jakieś pomysły co mi w skrzyni siedzi?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin