Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 8:15, 23 Gru 2019
Temat postu:
mozesz wydac i 10 tysiecy ale jak mechanik kiepski.... jak cos sie zatarło to PODSTAWĄ jest znalezienie przyczyny zatarcia, to nie chinski skuter żeby se zatarł z niewiadomej przyczyny. pompy oleju w tym modelu to podstawa.. jak ktos rozbierał korbe i nie zajrzał do pomp, to na pewno jemu bym nie zlecał napraw.
ciezko powiedziec czy od kręcenia kluczem ma leciec z dysz natryskowych olej, cos sie pojawiać może, ale nie musi lać tym olejem, jak juz lepiej krecic rozrusznikiem/kopać wtedy juz na pewno zacznie sie cos pojawiać
Genius123
Wysłany: Pon 8:04, 23 Gru 2019
Temat postu:
Henio wolę już sam to rozbierać I składać. Wydane było 3tys I pojezdzone 4mth więc wiesz. Jeszcze mam pytanie do cb. Powiedz mi Czy jak będę kręcił wałem kluczem od strony magneta to z dysz w skrzyni korbowej powinno coś wylecieć oleju czy dopiero przy większych obrotach.
henio12323
Wysłany: Nie 20:43, 22 Gru 2019
Temat postu:
trzeba rozebrać na czesci pierwsze, dokładnie ocenic WSZYSTKIE elementy, poskładać zgodnie z ksiązka serwisową - i bedzie chodził jak trzeba. jak sie nie znasz polecam zlecić to komus kto ma o tym pojęcie. kartery czasem po zatarciach warto wrzucic do jakiejs myjki nawet ultradzwiękowej i dokładnie przedmuchać wszystkie kanały sprawdzając drożność. po złozeniu wszystkiego przy pierwszym rozruchu warto zmierzyc cisnienie oleju
Genius123
Wysłany: Nie 15:35, 22 Gru 2019
Temat postu: Ktm sxf 350 zaciera się
Cześć. Panowie, panie mam taki problem z ktm 350 z 2014 roku. Otóż jak go kupiłem pojezdzilem może z 1mth, a silnik stanoł . Motor oddałem do naprawy diagnoza zatarta korba. Została wymieniona wraz z tlokiem I lozyskami tłok niby miał wymieniany 10mth jak go kupiłem a wyglądał strasznie. Odebrałem motor czas na jazdę i po 4mth silnik znów stoi w pewnym momencie teraz już postanowiłem sam rozebrać jak się okazało przeskoczył rozrząd napinacz się roz..... zdjołem górę i problem taki że tłok znów złapany przytarty ,korba przeżyła zawory całe. Myślę co nie tak że znów się przyciera krecilem wałem I z dysz co walą na cylinder I tłoka nawet grama oleju nie wyleciało mówię ciekawe jak pompy oleju rozkrecilem je I co widać plastikowa pompa to luzy jak nwm porysowana ta druga metalowa lepsza Ale też ma luzu I delikatne wrzery dodam że dekiel cały porysowany przy metalowej pompie i pytanie co oprócz tych pomp może być jeszcze nie tak co zrobić by ten ktm jeździł A nie non stop wiecie ...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin