Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jess34
Wysłany: Nie 12:35, 03 Cze 2012
Temat postu:
kapturki p/pyłowe to zewnętrzne koło skarpet, ja je czyszczę filmem fotograficznym i nie ma problemu z lagami
henio12323
Wysłany: Pią 21:39, 01 Cze 2012
Temat postu:
na wszystko trzeba zwracac uwage
wystarczy jedno zarysowanie tam gdzie nie powinno byc i częśc moze byc do wymiany. ogólnie operacja jest bardzo prosta w tego typu zawieszeniu, ale bez doswiadczenia łatwo sobie cos pouszkadzać. najlepiej poogladaj filmiki na YT jak robią to zawodowcy i postaraj sie ich nasladowac. zawsze lepiej najpierw to zobaczyc ( nawet nie znając języka angielskiego ) niz potem samemu kombinowac. ja swój pierwszy zawias robiłem włąsnie przy filmiku na YT krok po kroku robiłem jak gosc pokazywał i sie udało ;D
co do kapturków pierwszy raz taka dziwna nazwe słysze, ale chodzi o uszczelniacze przeciwpyłowe, czyli te które widzisz na złozonej ladze. bo masz 2 uszczelniacze 1 pyłowy czyli ten który chroni przed odstawaniem sie syfu pod głowny uszczelniacz olejowy
zyzek512
Wysłany: Pią 21:16, 01 Cze 2012
Temat postu: Uszczelniacze przedniego zawieszenia, wymiana
Witam, mam do was pytanie, a mianowicie postanowiłem że wymienię uszczelniacze lag(KTM EXC 450 Racing 2003r ), ale nasłuchałem się dużo że w zawieszeniach tego typu, są problemy z wymienieniem uszczelniaczy, i moje pytanie brzmi, czy macie może dla mnie jakieś porady, tipy, na co trzeba uważać, biorąc się za wymienianie. i jeszcze jedno, co to są kapturki pyłowe?
z góry dzięki .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin