Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
czlowiekzprzyszlosci
Wysłany: Wto 17:39, 05 Cze 2012
Temat postu:
rychu napisał:
nie kazdy ci to zrobi , tak czy owak trzeba poprawiac i przytrzymac lyzka przy zakladaniu opony , a nie kazdemu wulkanizatorowi sie chce i do tego latwo uszkodzic detke... czesto nie zabieraja sie za takie kola a i maja maszyny do kol max 17 cali
Maszyny mają baaardzo duże rozległości jeśli chodzi o cale, zwykłe od 12 do 15 lub 17, lepsze od 12 do 26. i nie piszę tutaj o montażownicach do opon ciężarowych.
Wątpię aby któremukolwiek wulkanizatorowi chciało się ściągać koło z motoru, raczej wolą od razu z gotowymi kołami obsługiwać klientów, ale kto wie może trafisz na miłego który pomoże.
vst
Wysłany: Wto 15:28, 05 Cze 2012
Temat postu:
czlowiekzprzyszlosci napisał:
Tragedia panie jak nie wiesz co to brief, i nie znasz się na tak prostej sprawie jak wulkanizacja.... jak ty chcesz moto użytkować?
Opony z dętkami sam sobie możesz założyć, wystarczy chcieć się nauczyć.
Każdy wulkanizator powinien ci to zrobić tym bardziej że mają piękne maszyny do zakładania opon na felgi, a jak nie ma maszyny to zrobi to ręcznie, a powie ci że na maszynie.
Panie drogi dziękuje za opinie
Brief nie wiedzialem co to jest i nie mam obowiazku wiedziec co to jest, każdy niech zna się na tym na czym powinien
Co do wulkanizacji to nie mialem na mysli samego zalozenia gumy na koło lecz demontaż koła z motoru, wymiane opony i założenie koła na motor... może nie jasno się wyraziłem, lecz to miałem na mysli.
rychu
Wysłany: Wto 9:27, 05 Cze 2012
Temat postu:
nie kazdy ci to zrobi , tak czy owak trzeba poprawiac i przytrzymac lyzka przy zakladaniu opony , a nie kazdemu wulkanizatorowi sie chce i do tego latwo uszkodzic detke... czesto nie zabieraja sie za takie kola a i maja maszyny do kol max 17 cali
czlowiekzprzyszlosci
Wysłany: Wto 7:41, 05 Cze 2012
Temat postu:
Tragedia panie jak nie wiesz co to brief, i nie znasz się na tak prostej sprawie jak wulkanizacja.... jak ty chcesz moto użytkować?
Opony z dętkami sam sobie możesz założyć, wystarczy chcieć się nauczyć.
Każdy wulkanizator powinien ci to zrobić tym bardziej że mają piękne maszyny do zakładania opon na felgi, a jak nie ma maszyny to zrobi to ręcznie, a powie ci że na maszynie.
vst
Wysłany: Pon 22:35, 04 Cze 2012
Temat postu:
Czy mam czy nie mam kasy to nie ta kwestia, po prostu staram sie przeliczyc czy taki zakup mi sie oplaci czy szukac czegos innego. Nie wiem co to sa briefy, dostałem jakies zielone kwitki po niemiecku napisane i niby to wystarczy do zarejestrowania, pozostaje mi udac sie do urzedu i tam zapytac o to.
Pytalem Was jak z kwestia opon czyli cena i montaz, cene podaliscie, ale jak to jest z montażem? Kazda wulkanizacja to ogarnie czy nieliczne ??
rychu
Wysłany: Pon 22:17, 04 Cze 2012
Temat postu:
ale kolega nie kupil go jako nowego , wiec nie koniecznie przebieg bedzie prawdziwy - zreszta jak ktos wie gdzie szuakc to odrazu pozna czy to prawdziwy przebieg.
Pytalem wlasnie o kraj ostatniej rejestracji , czyli jak ma komplet papierow ( 2 briefy ) to ok 300 zl rejestracja , komplet opon uzywanych max 300 zl.
ale jak zadajesz takie pytania to chyba nie masz kasy.. ten motocykl swietnie jezdzi ale trzeba o niego dbac co kosztuje , jak szukasz co na szose to poco ci singiel i to KTM-a .
vst
Wysłany: Pon 7:37, 04 Cze 2012
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
3300 chyba 33 tys
- sprowadzony z kad ? jakie kraj obecnej rejestracji jest/byl
opony ze 300 zl uzywki
nie da sie na seryjnym baku zrobic korka na kluczyk , sam bak od 640 tez nic nie da bo sa inne plastiki na baku i boczkach i inny airbox
Według VIN :
VIN: VBKGSL402VMXXXXXX
Marka: KTM
Model: Nie rozpoznano
Kraj pochodzenia: FRANCJA / EUROPA
Moc użyteczna: 50 HP
Silnik: 4 STROKE CYCLE-SINGLE CYL-GAS
Linia: SPORT MOTORCYCLE
Miejsce montażu: MATTIGHOFEN, AUSTRIA
I na liczniku ma 3 300km zrobione. Od paru lat nie używany w PL mój kolega jest 1 właśccielem i zrobil na nim 70km. Co do Twojego pytania o kraj pochodzenia jak widzisz na wyniku według VIN to z francji niby jest. Opony komplet 300zł ? Czy za sztukę? Każda wulkanizacja zmieni mi czy nieliczne?? ILE KOSZTUJE ZAREJESTROWANIE W PL ?
P.S. obecnie jest w PL bez rejestracji, wczesniej byl niemcem
Asteros2012
Wysłany: Nie 21:16, 03 Cze 2012
Temat postu:
Serio nie ma korka do niego na klucz? : p czym się różnią te korki do np exc?
Rysiek24
Wysłany: Nie 20:04, 03 Cze 2012
Temat postu:
3300 chyba 33 tys
- sprowadzony z kad ? jakie kraj obecnej rejestracji jest/byl
opony ze 300 zl uzywki
nie da sie na seryjnym baku zrobic korka na kluczyk , sam bak od 640 tez nic nie da bo sa inne plastiki na baku i boczkach i inny airbox
vst
Wysłany: Nie 19:05, 03 Cze 2012
Temat postu: Mam pytanie, prosze o pomoc.
Witam wszystkich !!
Jestem nowym forumowiczem i chciałbym Was prosic o pomoc.
Mam na celowniku KTM 620 97r. 3300km za dobrą cene, jednakze niezarejestrowany w PL. Pytanie następujące:
1. jaka jest cena całkowita rejestracji takiego motoru, który nigdy nie byl rejestrowany w PL ?
2. ile kosztują uzywane opony szosowe do KTM i czy wymienia kazda wulkanizacja i za ile?
3. czy gdybym chciał mieć zabezpieczoną nakrętke od wlewu paliwa kluczykiem czy jest możliwa wymiana standardowej odkręcanej na takową i jeśli tak czy to wiąże się z wymianą całego baku czy tylko zakupem takiej nakrętki ?
Takie mam pytania i proszę Was o odpowiedź.
)))
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin