Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dawid454
Wysłany: Śro 9:16, 06 Cze 2012
Temat postu:
właśnie sobie wszystko przygotowuje do regulacji, mam urlop także będę próbował (przyda się na zaś) a jak nie to wujas przyjedzie i zrobi ;D
henio12323
Wysłany: Wto 21:50, 05 Cze 2012
Temat postu:
hahahahahaha dobry z ciebie zawodnik
miec wyczynówke potem jest na allegro pełno trupów ;/ czym prędzej do mechanika na regulacje, oleju tez nie zmieniałes i filtrów ? polecam ci sciągnąc serwisówke i zapoznac sie z nią. moze sam wszystkiego nie zrobisz ale bedziesz przynajmniej wiedział co ile do mechanika podjechac
dawid454
Wysłany: Wto 18:59, 05 Cze 2012
Temat postu:
czyli ewidentnie zawory do regulacji a potem gaźnik...
barek253
Wysłany: Wto 18:00, 05 Cze 2012
Temat postu:
dawid454 napisał:
ktma mam już rok a niby 1,5 roku temu były regulowane i mało jeżdżony...
i sie dziwisz że nie jeździ
dawid454
Wysłany: Wto 17:55, 05 Cze 2012
Temat postu:
kolor świecy był czarny, wyczyściłem, zrobiłem 1,25 obrotu w gaźniku(tak znalazłem w manualu) i jak by lepiej ale do ideału daleko, ale jest lepiej a co do zaworów to nie mam pojęcia jak je się reguluje, ktma mam już rok a niby 1,5 roku temu były regulowane (wcześniejszy właściciel tak mi mówił ;] ) i mało jeżdżony...
henio12323
Wysłany: Wto 15:55, 05 Cze 2012
Temat postu:
najlepiej wykręć swiece i zobacz jaki ma kolor. jezeli czarny albo biały to musisz bawic sie gaźnikiem jak kawa z mlekiem kolor to gaźnikiem nie rób nic, jedynie jak juz to mozna wyczyscic dokładnie jak nie wiesz kiedy to było robione. zawory też jak nie znasz przeszłosci to lepiej zajrzyj teraz.. niz potem na rozwalonym silniku
no i jak na dłuzej stawiasz spuszczaj paliwo to najlepsza opcja. potem nie powinno byc zadnych problemów z rozruchem. mój po 2 miesiącach na pustym gaźniku po odkręceniu kranika, odkręcam manetke 2X, potem na dekompresatorze kopne z 5X tak srednio. potem bez dekompresatora kopie raz - dwa razy i chodzi.
Raku
Wysłany: Wto 15:23, 05 Cze 2012
Temat postu:
Nic nie rozkręcaj, jak moto postoi troche dłużej to wyparowuje paliwo które znajduje się w gaźniku.Ja zawsze robie tak odkręcam kranik, przechylam moto, zlewa sie zwietrzałe paliwo z gaźnika, przekręcasz manetkę kilka razy żeby podać świeższe niezwietrzałe paliwo i kopiesz
Oczywiście jest to przykład po dłuższym postoju, ale sprawdza się jeżeli wszystko masz ok, tnz zawory i mieszankę.
dawid454
Wysłany: Wto 9:59, 05 Cze 2012
Temat postu:
czyli tak:
1. wkręcam śrubkę na maxa
2. rozgrzewam sprzęt
3. odkręcam śrubkę tak aż obroty zaczną spadać
4.... i co dalej ;/
henio12323
Wysłany: Wto 9:42, 05 Cze 2012
Temat postu:
tak to powinienes tak ustawic i od tego robic korekty pod swój sprzet. te nastawy sprawdzają sie dla nowego motocykla przy fabrycznych warunkach. wystarczy zmiane pogody i na dobrą sprawe trzeba by nieco sie pobawic srubką od mixtury ;P
dawid454
Wysłany: Wto 9:37, 05 Cze 2012
Temat postu:
a te ustawienia co są w manualu są typowe do każdego kata z gaźnikiem Keihin-CR39
henio12323
Wysłany: Wto 9:09, 05 Cze 2012
Temat postu:
jezeli normalnie sprzet dobrze pracuje to nie ma co sie bawic w regulacje ( które robi się okresowo i tak ) kazdy ustawia wszystko pod siebie pod swój sprzet. ja moge miec na 2 obroty a ty na takim mozesz nie odpalic
ja bym inaczej powiedział. skoro stawiasz to wyparowuje ci paliwo które zostawia duzo osadu, potem dlatego sprzet słabo pracuje. ja bym wymył gaźnik ultradzwiękami szczególnie dysze itp. - gwarantuje że poczujesz różnice. a potem jak stawiasz moto na dłuzej., to zakrec kranik, i pod gaźnikiem po lewej stronie masz taką srubkę a obok węzyk, jak odkrecisz tą srubke (poluzujesz ) to zacznie leciec paliwo - spusc całe. potem po zalaniu nowym moto duuuzo lepiej bedzie paliło. bo stare albo zwietrzeje i sie nie bedzie chciało palic, albo wyparuje całkiem i jak pisałem zostawi osad.
co do dekompresatora na nim nie odpalisz, ale mozesz sobie przekopac. jak masz moto na sucho czyli dopiero co odkręcasz kranik mozesz ze 2X odkręcic gaz na chwile żeby własnie dostał paliwa.
dawid454
Wysłany: Wto 9:04, 05 Cze 2012
Temat postu:
a jak masz u siebie ustawiony gaźnik mixtury (obroty niskie na luzie?)
Gość
Wysłany: Wto 9:03, 05 Cze 2012
Temat postu:
a jak masz u siebie ustawiony gaźnik mixtury (obroty niskie na luzie?)
4tSTUNT
Wysłany: Pon 19:31, 04 Cze 2012
Temat postu:
No pytania serio amatorskie:PP
To więc tak, weź przede wszystkim sprawdź luzy zaworowe oraz skład mixtury.
Dalej teraz już nie ma zimy i jest cieplej więc spróbuj palić bez ssania, a jeśli po kilku kopach nie odpali wtedy włącz ssanie.
Wysprzęglik (odprężnik) on wciska nam zawory wydechowe (otwiera je), przez co kompresja 'ucieka' i jest łatwiej odpalić moto i ruszyć wałem, także na dekompresatorze (czyli na wciśniętym), dobrze jest palić z rozrusznika elektrycznego (wtedy on nie musi takiej siły wkładać by wał obrócić i mniej on i aku dostaje, chyba że moto rozgrzane wtedy bez deko pal na rozrusznik)
To tak trochę teorii i sprawdź te luzy i mixturę.
Na przyszłość sposób odpalania zimnego silnika (mój i chyba wszystkich
):
- otwierasz kranik (logiczne;d)
- gazu nie dodajesz bo wtedy działa pompka przyśpieszająca i zalejesz sprzęt
- naciskasz dekompresator (tą dźwigiękę) i tak z 3-4 razy po prostu naciskasz lekko kopniaka (lekko przekopujesz)
- puszczasz dekompresator i wtedy mocnego kopa dajesz
- jak nie załapię za pierwszym lub drugim razem to jeszcze raz naciskasz deko tak do połowy i przekopujesz lekko raz
- potem puszczasz deko i silny kop
- jeśli moto dalej nie odpali włącz ssanie i silnie kopaj i moto musi odpalić
Jeśli chcesz na całkowicie zimnym silniku na rozrusznik elektryczny zapalić to też wciskasz deko i kręcisz rozrusznikiem
dawid454
Wysłany: Pon 17:32, 04 Cze 2012
Temat postu: 2 problemy z ktm exc 400 02'
Witam,
od pewnego czasu zauważyłem, że po dłuższym bądź krótszym (od 2dni do 3tygodni) mam problem z odpaleniem, ssanie rozrusznik trochę gazu i nic i tak kilka razy, no to wskakuje i tak za 15 razem kopania zagada, zgaśnie, zagada, zgaśnie aż w końcu gada. Kranik zamykam i nic nie kapie po śmiganiu (może akumulator do wymiany?, ale przecież kręci)
Jak już kat jest rozgrzany i dodam mu gwałtownie gazu to muli a nawet czasami zgaśnie, muszę powoli dodawać gaz w terenie żeby jakoś jechać ( olej i filtry wymienione, filtr powietrza czyściutki ) tankuje na lotosie (może 95 to za mało lepiej 98
.
Pytanie z innej beczki do czego służy wysprzęglik (ta mała czarna dźwignia nad sprzęgłem ;] (każdy musi być amatorem, a żeby stać się później hardcorem)
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin